امام جمعه دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر دیزیچه تصریح کرد: مسئولان کشور و کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند باید با جدیت برای همدلی تلاش کنند.

امام جمعه شهر دیزیچه با بیان اینکه مبارزه با فاسد اقتصادی وظیفه قوه ی قضایه است ولی همه باید به قوه قضایه در این مبارزه کمک کنند، خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید قاطع و بی ملاحظه انجام گیرد.

وی اضافه کرد: مسئولان باید بدانند مبارزه با مفاسد اقتصادی، خواستگاه توده مردم انقلابی ایران است.

حجت الاسلام صانعی افزود: در چند رو اخیر که رئیس جمهور آمریکا  در مسند قدرت قرار گرفت، ماسک دشمنی خود را کنار زد.

وی ادامه داد: قبلی ها ملاحظه می کردند و با پنبه سر می بریدند و متاسفانه برخی ها در کشور متوجه این دشمنی پهنان نمی شدند اما این فردی که جدید آمده، ماسک خود را کنار زده و آشکارا با نظام اسلامی به مبارزه پرداخته است.

امام جمعه دیزیچه با تاکید بر اینکه کارهایی که آمریکا انجام می دهد نشان از پی بردن به قدرت توان نظام جهموری اسلامی ایران است، گفت: اگر کشور قدرت و توان نظامی، سیاسی، فرهنگی و… نداشت، این ترس و دلهره از ملت و کشور ایران نداشتند.

وی با اشاره به اینکه سلطه ی استکبار در منطقه در حال کاهش است، بیان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی معادلات منطقه را دست گرفته و در منطقه، نقش آفرین است.

حجت الاسلام صانعی مطرح کرد: برنامه های ستاد دهه فجر شهر دیزیچه مانند هر سال با محوریت مردم، جوانان، دانش آموزان و بسیجیان برگزار می شود.

امام جمعه دیزیچه عنوان کرد: همه می دانند برای این نظام و انقلاب، خون ها ریخته شده و مردم سختی های زیادی متحمل شده اند و ما باید برای جبران این خون ها و حفظ انقلاب اسلامی قدمی برداریم.

وی با بیان اینکه کشور در حال یک نبرد نامتقارن با استکبار جهانی است، تصریح کرد: باید در این نبرد به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کنیم تا با مشکل مواجه نشویم؛ وظیفه ای که مسئولان و مردم دارند این است که از دشمن ها هیچ واهمه و ترسی داشته باشند.

حجت الاسلام صانعی با تاکید بر اینکه ترس ما آمریکا و اسرائیل نیست، ترس ما عمل نکردن به وظیفه دینی و اسلامی و انسانی است، افزود: آنچه باعث مشکل برای نظام و مملکت ما می شود، بی تفاوت بودن نسبت به وظایفی است که اسلام بر دوش ما گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی آمریکا از اول انقلاب می خواستند به نظام ضربه بزنند ولی به یاری خدا تا این زمان نتواسته اند، گفت: در آینده هم با یاری خدا و کمک شما مردم نخواهند کرد.

امام جمعه دیزیچه با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی و همدلی ملی باید برای حل مشکلات داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همدلی ملی و روحیه ی بسیجی داشتن، سرمایه ی بی پایان کشور جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/