فرماندار شهرستان مبارکه خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان با بیان اینکه هدف انجمن براساس اساسنامه، کمک به خانواده زندانیان، بازسازی شخصیت و اصلاح زندانی است، تصریح کرد: بسیاری از زندانیان به دلیل فقر فرهنگی مرتکب جرم می شوند که باید با آموزش های فرهنگی و اعتقادی موجب جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرم درآینده توسط این افراد گردد.

علی اصغر ذاکری با اشاره به اینکه خانواده زندانیان از اقشار ضعیف و محروم جامعه هستند، گفت: حمایت خیرین، کمک برای آموزش حرفه ایی و اشتغال زندانیان پس از آزادی را از اهداف و وظایف انجمن حمایت زندانیان است.

وی افزود: نباید این قشر آسیب پذیر جامعه را فراموش و نادیده بگیریم اگر به این قشر کمک نشود ممکن است به واسطه فقرمالی، اقتصادی و فرهنگی خانواده زندانیان در معرض تهدید جرم قرار گیرند.

فرماندار مبارکه بیان کرد: کمک و خدمت رسانی به مردم از جمله زندانیان و خانواده های آنان نباید به دیده تعارف و رفع تکلیف نگاه کنیم، بلکه باید با انگیزه و هدف و دید واقع گرایانه کمک کنیم زیرا انگیزه سبب فعالیت و بهره مندی بیشتر و پاسخگوئی راحت در قبال مسئولیت ها و جایگاه ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: توجه به خانواده زندانیان با درآمدزایی و توسعه منابع انجمن محقق می شود و می توان با به کارگیری واستفاده از مهارت زندانیان، درآمدی برای خانواده زندانیان فراهم کنیم.

انتهای پیام/