کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با مبارکه نا؛

کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با مبارکه نا با تبریک فرا رسیدن روز بصیرت تصریح کرد: طراحان اصلی فتنه 88 برخی از انقلابیون بی بصریت و مدعیان پیرو راه امام(ره) بودند و نقشه دشمنان را تا حدودی عملیاتی کردند.

اصغر رحیمی با بیان اینکه هشت ماه کشور دچار ناامنی و چهره نظام را در افکار عمومی جهان خدشه دارشد، گفت: فتنه در ایران، مایه دل سردی مسلمانان برای بیداری اسلامی، مقابله با سلطه گران و الگوگیری از ایران شد که بالاترین خسارت هایی است که به کشور وارد کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی پایان کار و شکست نقش های شوم فتنه گران و دشمنان ایرن بود، افزود: حضور گسترده مردم در 9 دی ماه با مدیریت هوشمندان رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بود که این فتنه با شکست مواجه شد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دشمانان داخلی و خارجی به دنبال این شکست بزرگ به دنبال تلافی و انتقام گیری از ملت ایران بودند و با ایجاد تحریم های به قول خودشان تحریم های شکننده و کشنده و با خیال اینکه نظام را ظرف دو ماه از با شکست مواجب می کنند، آغاز کردند.

رحیمی با اشاره دشمنان اعتراف کردند که تحریم هم نتوانسته است رفتار مردم ایران را تغییر دهند، بیان کرد: با رهبری هوشمندان و صبر و بصیرت مردم، دشمنان و حامیانشان در داخل  در این عرصه هم شکست خوردند.

وی با بیان اینکه سرانه فتنه مدتی انقلابی و ارزشی بودند، خاطرنشان کرد: برخی از نیروی های انقلاب با نگاه به سابقه ی فتنه گران و بدونه توجه به تغییر آن ها موجب شدند حمایت کنند و به وجود آورنده یک شکاف بین نیروی های انقلابی شدند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این شکاف قابل ملاحظه است، مطرح کرد: گناه نابخشودنی است که دامن سرانه فتنه را رها نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران از سرانه فتنه حمایت می کردند، گفت: یکی از مشاوران رئیس جمهور وقت آمریکا در زمان فتنه با فتنه گران در ارتباط بوده است.

رحیمی ادامه داد: این مشاور در خبری گفته است که در دهه ی  شصت با کسانی در ایران در دفتر نخست وزیری در تماس بودیم و در مورد موضوع مذاکرات و رابطه با ایران  را پیگیری می کردیم.

وی با بیان اینکه یک روز مانده به انتخابات 88، مشاور نیویورکی در مصاحبه با نیورک تایمز گفته بود، فردا در ایران انتخابات نخواهد بود و بلکه یک انقلاب رنگی کلید می خورد، خاطرنشان کرد: مشاور آمریکایی در جریان فتنه 88 رفراندم در ایران را مطرح کرد که چند روز بعد یکی از سرانه فتنه این پیشنهاد را به عنوان نظر خود عنوان کرد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این پیشنهاد و پیشنهادهای دیگری که نقشه های غربی ها بوده و از زبان سران فتنه بیان می شود،  بیانگر دنبال روی از بیگانگان است.

وی اظهار کرد: وی در پیشنهاد خود می گوید آنچه مهم است، انجام رفراندو نیست زیرا رفراندوم در قوانین ایران، گردش کار شناخته شده ای دارد و در صورت انجام، نتیجه آن مورد نظر نیست، چرا که مردم ایران به نظام و حکومت خود وفادار هستند.

رحیمی با اشاره به حمایت غرب از فتنه و فتنه گران افزود: مشاور آمریکایی معتقد است پیشنهاد رفراندوم از یک سو و حمایت رسانه های غربی از سوی دیگر مخالف جمهوری اسلامی ایران را امیدوار می کنند و در صحنه نگه می دارد.

وی با بیان اینکه طراحان فتنه در غرب، سران فتنه را به عنوان بزرگترین سرمایه خود یاد کرده بودند، تصریح کرد: سفارتخانه های انگلیس، ایتالیا و فرانسه از جمله سفارت خانه هایی بودند که از اغتشاش گران حمایت می کردند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید برا اینکه حمایت های دشمنان از فتنه گران بیانگر این است که طراحان فتنه از کشور های غربی و دشمنان ملت ایران بوده است و منتظر بودند در ایران زمینه فراهم شود و راهی پیدا شود که نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند؛ خاطرنشان کرد: در انتخابات 88 این انقلابی های خسته شده و مدعیان راه امام(ره) زمینه را برای نقش های دشمنان ایران اسلامی را در داخل فراهم کردند.

وی با اشاره به تحریم های علیه ایران، اظهار کرد: تحریم های که در سال 88 گذاشته اند می خواستند از ملت ایران برای حضور گسترده در نهم دی، که باعث بر هم زدن نقش های آن ها شد، انتقام بگیرند.

رحیمی با بیان اینکه تحریم هایی که پس از برجام برعلیه ملت ایران بر قرار شده، دنبال همان برنامه های قبلی استکبار جهانی است و دلیل اصلی این تحریم های دو قطبی کردن جامعه و ایجاد یک دو راهی برای مردم ایران است، مطرح کرد: غرب می گوید اگر رفاه و آسایش می خواهید باید با رابطه و تعامل با آمریکا بر قرار کنید و سیاست های آمریکا را اجرا کنیم و دست از سیاست ها و آرمان ها و هدف های خود بردارید.

وی با اشاره به اینکه پ ایران باعث شکست غرب و آمریکا در خاورمیانه شده و می خواهند از نفوذ ایران در منطقه جلوگیری کنند، تصریح کرد: راه دوم این است که اگر می خواهید بر آرمان ها و اهداف خود باشید، این فشار ها روز به روز بیشتر می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غرب از ایجاد دو قطبی کردن دنبال ضربه زدن به ایران است، افزود: غرب و آمریکا می خواهند، ملت ایران را تسلیم خود کنند.

وی گفت: در مذاکرات هسته ای برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا و غرب، ایران صادقانه تعهدات خود را عملیاتی کرد ولی آمریکا و کشورهایی غربی نه تنها تعهدات خود را انجام ندادن، بلکه تحریم های جدیدی علیه ایران بر قرار کردند.

انتهای پیام/