شهردار دیزیچه در گرامیداشت حمل و نقل عمومی عنوان کرد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، همایش گرامیداشت روز حمل و نقل عمومی همراه با تقدیر از رانندگان شهر دیزیچه برگزار شد.

شهردار دیزیچه در این همایش در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: 26 آذر، روز ملی حمل و نقل است و بهانه مناسبی است تا به یکی از سختترین مشاغل پرداخته شود.

شهاب ثابت راسخ گفت: رانندگان از خدوم ترین، شریف ترین و صبور ترین اقشار جامعه هستند.

وی افزود: رانندگان با مشکلات زیادی در این حرفه مواجه اند و خطرهای زیادی آن‌ها را تهدید می‌کند.

شهردار دیزیچه اضافه کرد: طبق آمار، سوانح و تصادفات مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی در راه‌های برون شهری به علت میانگین طول سفر و یکنواختی محیط، بیش از معابر درون شهری اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: رانندگان پاک‌ترین، زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند، در حالی که آن‌ها به طور آبرومندانه حلال‌ترین نان را از شغلشان تامین می‌کنند.

ثابت راسخ با بیان اینکه کاری که رانندگان در برف و سرما و گرما و ترافیک انجام می‌دهند خدمتی است که باری از دوش جامعه برمی دارد، خاطرنشان کرد: تحمل این سختی ها به خاطر خدمتی که به مردم می کنید قابل تقدیر است و در واقع رانندگان خدمتگزارترین افراد به جامعه هستند.

وی اظهار کرد: بهترین کارها کاری است که سخت تر از همه‌ی کارها باشد و قطعا تمامی کارها سختی خاص خود را دارد اما نوع سختی و حجم آن ها متفاوت است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه رانندگان تصریح کرد: بر مشکلات جامعه واقف هستیم و تمامی مسئولان در تلاش هستند که آن را برطرف کنند و ما نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که هر کجا نیازمند کمک ما بودید بگویید قطعا حمایت خواهیم کرد و در خدمت قشر زحمتکش رانندگان هستیم.

در این مراسم از پیشکسوتان و خانواده های رانندگانی که در حوادث جاده ای جان خود را از دست داده بودند، تجلیل شد.

مراسم گراميداشت حمل و نقل و رئیس راهور، رئيس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل شهرستان مبارکه، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر دیزیچه، فعالان و پيشكسوتان حوزه حمل و نقل در فرهنگسرای بهمن دیزیچه برگزار شد.

انتهای پیام/