امام جمعه شهر دیزیچه مطرح کرد:

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی در خطبه های این هفته نماز جمعه دیزیچه با تبریک امامت حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: امروز سالروز امامت حضرت مهدی موعود(عج) است و همه ما در دوران انتظار فرج هستیم، فرجی که سنگینی غیبت را برهمه عالم سبک می کند.

امام جمعه شهر دیزیچه با بیان اینکه غیبت امام عصر(عج) برهمه مستضعفان خصوصا در این زمان سنگین است، گفت: ظلم و ستم ها خون هایی که به ناحق ریخته می شود، برای ما مسلمانان و شیعیان سخت است و قلب حضرت را خون می کند.

وی با شاره به اینکه انتظار فرج کار سختی است افزود: آن چیز که باید بیشتر از همه مورد توجه قرار گیرد، زمینه سازی برای امر فرج و ایجاد آمادگی همه جانبه برای یاری امام عصر(عج) است.

حجت الاسلام صانعی با تاکید بر اینکه ماهیت انتظار به معنای زمینه سازی ظهور است، بیان کرد: اگر اندکی تفکر کنیم به این نتیجه می رسیم که حضرت هم منتظر ما است و ما باید زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار فرج یعنی تلاش برای آمادگی یاری امام عصر(عج) و تلاش همه جانبه، انقلابی و درس گرفته از نهضت حسینی باشد تلاشی که شور و شعور عاشورایان در آن نمایان است.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، اظهار کرد: این حقوق بشر موافد های خوب و زیبایی دارد، اما وقتی میبینیم که این آدم ها که ادعای حقوق بشر را دارند، چگونه برخورد می کنند به یک نتایج  دیگری می رسیم.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در مورد حقوق بشر، عنوان کرد: در منظر مدعیان حقوق بشر مظلوم جز را بشر محسوب نمی شود، یعنی مظلومین جهان بشر نیستند که بخواهند حقوق آن ها دیده شود.

حجت الاسلام صانعی افزود: مدعیان حقوق بشر پایه مال کردن بشر را با شعار حقوق بشر دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه همه این ها ادعای حقوق بشری دارند اما با نیرنگ ملت ها و مردم مظلوم عالم را زیر پای خود خورد کنند، خاطرنشان کرد: غربی ها می خواهند منافع مردم را به تاراج ببرند، این مدعیان حقوق بشر، مردم بومی های آمریکا، کشورهای آفریقایی و کشورهای مسلمان همچون فلسطین، یمن، عراق سوریه و افغانسان را بشر نمی دانند.

امام جمعه دیزیچه عنوان کرد: این ها بشر را فقط ظالیمن می دانند و هرکسی  در هر جایی ستمی انجام دهد به بهانه بشر دوستان و حقوق بشر، از آن ظالم حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه باید از آن ها سوال کنیم که اگر شما بشر دوست هستید و تابع حقوق بشرچرا حقوق مردم مظلوم فلسطین و یمن را نادیده می گیرد، گفت: حامیان دورغین حقوق، خون مردم مظلوم یمن و فلسطین را پایمان می کنید و گروه های تروریستی همچون داعش و تجهیز می کنید و به جان مردم مظلوم می اندازید.

حجت الاسلام صانعی با اشاره به سوا شدند غرب در ایران، اشهار کرد: امروزه بشر دوستی های غربی ها در نوع خودش برای ملت ایران ثابت شده است.

وی مطرح کرد: امروزه ملت ایران اسلامی در مقابل ظلم ظالمین درعراق، سوریه و یمن تمام قد ایستاده است و به فضل خدا بینی همه این ها را به خاک می مالیم.

امام جمعه دیزیچه با تاکید بر اینکه آنچه که حضرت علی(ع) و معصومین از ما مسلمانان می خواهد همین ایستادگی در مقابل استکبار و ظالمین است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و غربی ها خیلی کارها می خواستند در سوریه و عراق انجام دهند و البته اگر جلوی آن ها گرفته نمی شد و به اهداف شوم خود می رسیدند و بعد هم در ایران نقش های شوم خود را عملی می کردند.

وی ادامه داد: اما به کمک خدا و درایت رهبر معظم انقلاب و انقلابی بودن شما مردم امروزه در سوریه و عراق خوار و ذلیل شده اند.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به آغاز هفته وحدت، بیان کرد: وحدت، یکی از آموزه های مهم قرآن کریم و مهمترین فرمایشات پیامبر اکرم(ص) است.

حجت الاسلام صانعی با بیان اینکه گرامی داشتن هفته وحدت دارای پیام های زیادی است، گفت:  وحدت حول محور پیامبر(ص) و قرآن، با محور قرار داند پیامبر(ص) اتحاد مسلمانان مجزوم می شود و رشد معنوی و مادی مسلمانان به همین اتحاد بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه کسی که ایمان راستی به اسلام و تعالیم قرآن دارد به دنبال وحدت است، افزود: امروزه وحدت مردم ملت بزرگ ایران الامی حول محور اسلام؛ قرآن و اهل بیت و ولی فقیه مغتنم است.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: امروزه مردم و مسوولان باید بیش از گذشته وحدت خود را نشان دهند.

وی با اشاره به وحدت آمریکایی ها در مصوبه اخیر کنگره آمریکا در نقض برجام اظهار کرد: مجلس نمایندگان آمریکایی ها 99 نفر رای مثبت داد و در سنا همه و رئیس جمهور فعلی و آینده شان همه وحدت خود را پیرامون این مصوبه نشان دادند.

حجت الاسلام صانعی با بیان اینکه مسوولان کشور ایران اسلامی و نمایندگان ملت ایران باید با وحدت و یک پارچگی جواب دندان شکن به آمریکایی بدهند، خاطرنشان کرد: باید وحدت و انسجام ملی دولت و ملت را در برابر نقض برجام به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: باید با صدای واحد و موضع واحد از کشور جمهوری اسلامی ایران این پیام به گوش دشمنان برسانیم که شماها هیچ غلطی نمی توانید انجام دهید.

انتهای پیام/