رئیس شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه خبرداد:

رئیس شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا با تسلیت شهادت امام رضا(ع) تصریح کرد: همزمان سالروز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) جمعی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از مبارکه در قالب ۴۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس و حرم حضرت احمد بن علی(ع) اعزام شدند.

جواد اسدی گفت: کاروان عزاداران امام مهربانی، متشکل از ۴۰ دستگاه اتوبوس از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که ۲۸ دستگاه اتوبوس به شیراز و ۱۲دستگاه اتوبوس به مشهد اعزام شدند.

وی افزود: کاروان های عزاداری شهرستان به سمت مشهد الرضا(ع) حرکت کرده تا در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)  در جوار حرم رضوی به عزاداری بپردازند.

رئیس شورای هیات های مذهبی مبارکه با اشاره به پیشینه ی حضور هیئات مذهبی شهرستان مبارکه در مشهد مقدس جهت اقامه عزا اظهار کرد: تعدادی از هیئات بیش از ۲۰ سال است که توفیق حضور پیدا می کنند.

وی  با بیان اینکه حضور پرشور جوانان در هیئت های عزاداری نشان‌دهنده ارادت قلبی آنها به ائمه است، افزود: جوانان می توانند در سایه توجه اهل بیت(ع) بر مسائل و مشکلات کنونی غلبه کنند.

اسدی اضافه کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته تعدای از هیئات عزاداری و دسته‌جات سینه زنی و زنجیرزنی شهرستان مبارکه با هماهنگی اداره تبلیغات برای برگزاری مراسم عزاداری به مشهد مقدس و شیراز اعزام شدند.

انتهای پیام/