امام جمعه دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه دیزیچه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دیزیچه با اشاره به اربعین حسینی تصریح کرد: اربعین این روزه ها حرف اول را می زند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی گفت: حادثه بزرگ اربعین یک معجز جاوید و مهم است که رقم می خورد.

وی افزود: کسانی که این معجزه را ببینند و از این مجزه برای حسینی بودن و عمل کردن استفاده کنند، سعادتمند هستند.

امام جمعه دیزیچه بیان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین دارای ابعاد و مباحث مختلفی است.

وی با اشاره به ابعاد راهپیمایی اربعین اضافه کرد: ابعاد مذهبی، اجتماعی و سیاسی نماینگر قدرت شیعه، مسلمانان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام صانعی مطرح کرد: با شرکت اهل تسنن، مسیحی ها و یهودی ها در این راهپیمایی عظیم، قدرت ارادتمندان به اهل بیت(ع) به اثبات می رسد.

وی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین در جهت اهداف مقدس امام حسین(ع)برپا شده است.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به اهداف این راهپیمایی عنوان کرد: زیر بار ظلم و ستم نرفتن و دنبال نکردن راه یزید و یزیدان مهمترین اهدف این راهپیمایی عظیم است.

وی تصریح کرد: اربعین عامل تاثیرگذار همیشگی نهضت عاشورا بر اندیشه همه ی مسلمانان و آزادگان دنیا در هر عصر و دورانی است.

حجت الاسلام صانعی با بیان اینکه اربعین یک کلاس درس بزرگ و الگوساز گسترده برای همه است، خاطرنشان کرد: اربعین تضمین کننده تعهدات انسان به امام خود است که آن را به سرانجام برساند.

وی اضافه کرد: اربعین، احساس وظیفه در برابر خون شهیدان و اقدام عملی برا حفاظت و حراست از دست آوردهای شهدا است.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به تهدیدات دشمنان برای برگزاری این راهپیمایی بزرگ بشر گفت: این زیارت و راهپیمایی اربعین با حضور میلیونی انسان با وجود انواع تهدیدات در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پیام سیل مردمی به سوی حرم امام حسین(ع) در حال حرکت هستند، حفظ دستاوردهای شهدا و عمل کردن با آن است.

حجت الاسلام صانعی افزود: اربعین بیمه کنند شیعیان در برابر انواع خطرات فکری و فرهنگی است و این پیام را دارد که هیچ کس نمی تواند نور خدا را خاموش کند.

وی بیان کرد: امروزه فرهنگ اربعین، انقلاب اسلامی ایران را مستحکم کرده است.

امام جمعه دیزیچه عنوان کرد: اگر امروز یزیدان زمان در صدد تضعیف ولایت و امامت هستند این فرهنگ اربعین است که به همه آن ها فهماند که کارشان بیهوده است.

وی اضافه کرد: فرهنگ اربعین یعنی نمی توانند مردم را از ولایت و امامت جدا کرد.

حجت الاسلام صانعی مطرح کرد: امروزه همه می بینیم که آمریکایی فشارهای جدید و جدی تری را برکشور می خواهند وارد کنند.

وی اظهار کرد: امروز آمریکایی ها برای خوش خدمتی خود به اسرائیلی ها آشکار را زیر تعهدات خود می زنند.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند دشمنان اگر بخواهند فشار و تحریم بیش از گذشته وارد کنند بدانند که ما آمادگی لازم دربرابر فشار آن ها را داریم.

وی افزود: این آمادگی را ما از دستورات دینی و سفارشات امامان معصوم است.

حجت الاسلام صانعی گفت: امروز روزی است که دشمن به ما خنجر نشان داده و مسوولان باید با اتحاد و انسجام همراه مردم و با درس گرفت از اینکه اعتماد به گرگی مانند آمریکا بی فایده است باید حول محور ولایت جمع شوند و با تکیه بر توانمندی های بومی، کشور را اداره کنند.

وی بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: باید زیر بناهای کشور را محکم تر از گذشته کنیم و با عمل به دستورات ولایت کشور را بسازیم.

امام جمعه دیزیچه با تاکید به اینکه حل مشکلات به این معنی نیست که دستورات ولایت را بشنویم فقط بازگو کنیم، افزود: برای حل مشکلات باید دستورات رهبر معظم انقلاب را عمل و خیال پردازی های کنگره و رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/