فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در شهرستان با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج را گرامی می داریم به حرمت خون شهدا، رشادت ها، استقامت ها و جان فشاری هایی که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس داشته اند و اقدامات موثری که بعد از جنگ برای حل مشکلات ایران اسلامی انجام داده اند.

علی اصغر ذاکری گفت: تقوا، بصیرت و آمادگی از مهمترین اولویت های که رهبر انقلاب به بسیجیان توصیه کردند که ما باید سر لوحه کارخود قرار دهیم.

وی افزود: اگر فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در بحث بسیج و بسیجی بودن را دنبال کنیم به اهمیت جایگاه ویژه بسیج مطلع می شویم.

فرماندار مبارکه بیان کرد: حضرت امام(ره) در یکی از سخنرانی هاشان می فرمایند، ای کاش من بسیجی بودم.

وی اضافه کرد: حضرت امامی که در جایگاه رهبری جمهوری اسلامی ایران این جمله را فرمونده اند، رتبه و مرتبه بسیجی بودن را از رهبر بودن بالاتر می دانستند.

ذاکری اظهار کرد: فرمایشات امام(ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای بسیج و بسیجی، نمایانگر این است که همه باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ بسیج و بسیجی بودن را در جهان نمایان کنیم.

وی با اشاره به آرزویی امام خیمنی(ره) برای بسیجی بودن مطرح کرد: این وظیفه ما است که نباید به بسیج و بسیجی لطمه ای وارد شود.

فرماندار مبارکه عنوان کرد: تاکیدات و فرمایشاتی که مقام معظم رهبری برای بسیجیان فرموده اند، شاید بیشتر از ماموریت هایی بود و هست که به دیگر دستگاه ها و دیگر ارگان ها داده اند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سوریه و عراق شکل گرفته، تشکیل بسیج بین جوانان است.

ذاکری اضافه کرد: این نتیجه یک اقدام خوب و آزمایش درست در هشت سال دفاع مقدس ایران است که به کشورهایی دیگر صادر می شود.

فرماندار مبارکه گفت: یکی از افتخار بسیج این است که مستشارانی که در عراق و سوریه در حال جنگ با دشمن هستند از بسیجیان ایران هستند.

وی با اشاره به حضور مستشاران ایرانی در عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: حضور مستشاران ایرانی در عراق و سوریه، به علت تقوا و بصیرت الهی و آمادگی بسیجیان در هر زمان و هر شرایطی که رهبر معظم انقلاب در مورد بسیجیان گفته بودند را به اثبات رساند.

ذاکری ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی که نمونه ای از یک ژنرال بسیجی است آمریکا با شنیدن اسم ایشان همچون طبل تو خالی به لرزه می افتند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی باید رواج پیدا کند، خاطرنشان کرد: هفته ی بسیج باید منشا معرفی فرهنگ بسیج به جهان باشد و بسیجی 13 ساله ای که با لحظه ای تفکر برای دفاع از خاک وطن به زیر تانک دشمن رفت را باید معرفی کند.

فرماندار مبارکه اضافه کرد: بسیجی جهموری اسلامی ایران بود که پنج افسر ارشد بعثی را با اسلحه ی خالی اسیر کرد که این شجاعت و اقتدار بسیج را نمایان می کند.

ذاکری اظهار کرد: تکریم بسیجیان و ادامه راه شان کمترین کاری که ما به عنوان خدمت گزار میتوانیم برای بسیجیان انجام دهیم.

انتهای پیام/