رئیس ستاد اربعین مبارکه در کربلا خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رئیس ستاد اربعین شهرستان مبارکه در مصاحبه ای در شهر کربلا به استقرار موکب ها در مرز چزابه اشاره و تصریح کرد: موکب ستاد اربعین مبارکه در مرز چزابه هر روز صبح میزبان عزاداران حسینی بوده که پس از صرف صبحانه وارد کشور عراق می شوند و در شهر نجف نیز 3 موکب برپا شده که بین 200  تا 300 نفر از عاشقان حسینی را اسکان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی عمده ظرفیت اسکان زائران را در شهر کربلا عنوان کرد و افزود: روزانه حدود 2000 نفر در موکب های شهر کربلا اسکان داده می شوند که به علت استقبال پرشور همشهریان اقامت در موکب ها فقط سه شب بوده و از زائران تقاضامندیم نهایت همکاری را با خادمان عزیز داشته باشند.

وی بیان کرد: زائران پس از زیارت در شهر کربلا عازم زیارت های دوره ای در شهرهای کاظمین ، سامرا و نجف اشرف می شوند و پیاده روی خود را آغاز می کنند.

رئیس ستاد اربعین مبارکه به تشریح مسیرهای پیاده روی پرداخت و اظهار کرد: زائران در پیاده روی اربعین از مسیرهای مختلفی به سمت کربلا حرکت می کنند که عمده ی این مسیرها از شهرهای بصره، ناصریه، سماوه، رمینه، حمزه، دیوانیه، قاسم، حله، طویرچ، کربلا و مسیر دوم دیوانیه، شافعیه، شامیه، کوفه، نجف و کربلا و مسیر سوم کاظمین، کربلا است.

حجت الاسلام محمدی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در روزهای آینده علی رغم محدودیت های فراوان، خدمات بیشتری را به زائران عزیز داشته باشیم .

انتهای پیام/