در رزمایش الی بیت المقدس مبارکه عنوان شد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس شهرستان مبارکه با هدف حفظ استقامت و آمادگی رزمی، تداوم آموزش های نظامی و ارتقای معنویت و اخلاق با حضور بسیجیان در اردوگاه قدس مبارکه برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در صبحگاه اقتدار رزمایش الی بیت المقدس گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان به مدت دو روز در اردوگاه قدس در حال برگزاری است.

سرهنگ محمد نصراصفهانی تاکتیک، کمین، ضد کمین، تاخت، گشت های عملیاتی، کنترل و محافظت از مکان های حساس و ایست و بازرسی را از مهمترین برنامه های اجرا شده در رزمایش عنوان کرد و افزود: آمادگی دفاعی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی از نیازهای ضروری بسیج به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع از کشور محسوب می شود.

وی بیان کرد: گردان‌های بیت‌المقدس باید به همراه گردان‌های امام حسین(ع) در هر زمانی که خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید کرد با صلاحدید فرماندهی کل قوا وارد صحنه شده و اقدامات لازم را انجام دهند و این نکات نشانگر اهمیت بالا و ویژه گردان‌های بیت المقدس است.

فرمانده سپاه مبارکه هدف از اجرای این رزمایش را بالا بردن و ارتقا آمادگی رزم گردان های بیت المقدس بسیج برای مقابله با هر نوع تهدید داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: طبق فرمابشات رهبر معظم انقلاب؛ نباید توان رزم بسیح کاهش پیدا کند، بسیج متولی و پشتیبان اجرای برنامه های فرهنگی و مقابله با توطئه ها و برنامه های استکباری و جنگ نرم دشمن است.پ

وی اظهار کرد: بسیجیان شهرستان مبارکه با وجود سردی هوا، شرایط سخت و کمبود امکانات آمدند تا لبیک به فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای گویند.

 

اتحادی که در ایران است در هیچ جای دنیا نیست

فرماندار شهرستان مبارکه تصریح کرد: این گونه رزمایش ها تجدید میثاق با فرماندهی کل قوا، با خون شهد و امام شهدا است.

علی اصفر ذاکری گفت: دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی خصوصا آمریکا از اتحاد ملت ایران درس عبرت بگیرند.

وی افزود: اتحادی در شروع انقلاب اسلامی، در زمان هشت سال دفاع مقدس و این زمان در بین بسیجیان و مردم حاکم است، نتیجه فرمانده کل قوای آگاه، شجاع و با تدبیر است.

ذاکری بیان کرد: استکباری که هر روز برای کشور ایران و کشورهای مسلمان فلسطین، عراق، یمن، سوریه و … دسیسه ایجاد می کنند بدانند که مانند گذشته شکست می خوردند.

وی با بیان اینکه قرآن نوید داده پیروزی ازآن مومنان است، اظهار کرد: آمریکا شکست خورده است همانجوری که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب باره ها فرموده اند.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه اتحادی که در ایران است در هیچ جای دنیا نیست، خاطرنشان کرد: اگر این اتحاد نبود، امنیت و آرامش در کشور نبود.

وی مطرح کرد: افتخار می کنیم که مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی را در سوریه و عراق پیدا دارند.

ذاکری با بیان اینکه مستشاران نظامی ایران از جمع شما بسیجیان هستند، تصریح کرد: این مستشاران کسانی هستند که تجریه حضور در هشت سال دفاع مقدس را دارند.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی در عراق و سوریه، نتیجه تجربه هشت ساله دفاع مقدس است.

فرماندار مبارکه تاکید کرد: مطمن باشید این کشور با کمک خدا، عنایت حضرت مهدی(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای روز به روز امن تر می شود.

وی افزود: دشمنان این سرزمین بدانند که تمام نیروی های نظامی و انتظامی برای امنیت این کشور از جان خود می گذرد تا مردم در امنیت باشند.

ذاکری اضافه کرد: تا زمانی که مسوولان و مردم زیر پرچم ولایت فقیه یک صدا باشند، کشور شکست ناپذیر است.

وی مطرح کرد: برای پیشرفت و حل مشکلات کشور مسوولان و مردم  باید فرمایشات ولی فقیه مد نظر داشته باشند.

فرماندار مبارکه اظهار کرد: فشارهای زیادی بر روی رئیس جمهور آمریکا است که مرتبا طرح هایی بر عیله ایران را پشنهاد می دهند و تصویب می کنند.

وی اضافه کرد: نتیجه همراهی با ولی فقیه، استقامت و ایمان ملت بزرگ ایران است این فشارهایی که بر روی مسوولان آمریکایی است و هر روز بیشتر می شود.

انتهای پیام/