در گفت و گو با مبارکه نا مطرح شد:

پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، 13 آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است، در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا با چهار مسوول شهرستان مبارکه در رابطه با این روز به گفت و گو پرداخته است.

 

کارهای انقلابی استکبار را به زانو در می آورد

امام جمعه شهر دیزیچه در گفت و گو با مبارکه نا عنوان کرد: 13 آبان سر آغاز انقلاب دوم به فرموده امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی گفت: سفارت خانه ی آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را می کرد اما دانشجویان خط امام این دسیسه ی دشمنان را به هم بکوبند و لانه ی جاسوسی را به تصرف خود در آوردتد.

وی تصریح کرد: کارهای انقلابی همیشه مورد توجه امام(ره) و مقام رهبری بوده است، کارهای انقلابی مانند تسخیر لانه ی جاسوسی می توانند استکبار را به زانو در بریاورد.

بیان کرد: امروزه هرچه در برابر استکبار مقاومت بیشتری داشته باشیم و کاری بیشتری انجام بدهیم استکبار درمانده تر خواهد شد.

وی افزود: امروزه همه کسانی که از کارهای انقلابی ناراحت هستند، بلندگوی دشمنان در کشور هستند.

حجت الاسلام صانعی اظهار کرد: هرجایی که در مقابل استکبار کار انقلابی انجام نگیرد حتمی کشور متحمل شکست می شود.

وی مطرح کرد: همه مسوولین در موقعیت کنونی باید راهپیمایی 13 آبان را پرشور برگزار کنند و باعث یادآوری این حادثه ی عظیم شوند.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به الگو سازی برای نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما انقلابی باشند تدوام این انقلاب آسان تر و راحت خواهد بود و برای تداوم انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) هست باید شهید فهمیده و شهدای دافاع مقدس الگو و سرمشق جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باشند.

 

در روز مبارزه با استکبار جهانی، آمریکا و هم پیمانانش را بار دیگر رسوا می کنیم

فرماندار شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا گفت: ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی از ایران نقش تأثیرگذاری داشته است.

علی اصغر ذاکری افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.

وی اضافه کرد: میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.

ذاکری 13 آبان را به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران دانست و تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

فرماندار مبارکه اظهار کرد: در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیرلانه جاسوسی رقم زدنند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، برای رسوا کردن آمریکا و هم پیمانانش  بار دیگر با فریادهایمان با آرمان های امام خمینی(ره) ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق خواهیم کرد.

وی مطرح کرد: اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان مبارکه تبریک عرض می کنم.

ذاکری عنوان کرد: امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عقیم نمودن هرگونه توطئه های دشمن و میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام موفق باشید.

 

13 آبان سند غرور آفرینی و  روحیه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

زهرا سعیدی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون فریاد استکبارستیزی سر داد و رژیم ستمگر پهلوی برای جلوگیری از افشاگری رهبر انقلابی مردم، ایشان را تبعید کرد.

وی افزود: در سال 1357 دانش آموزان انقلابی در تداوم راه رهبر الهی خود در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرده و با نثار خون خود، نهال نوپای انقلاب را آبیاری و زمینه به ثمر نشستن آن در بهمن‌ ماه را فراهم کردند.

سعیدی با اشاره به هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده روز بسیج دانش آموزی مطرح کرد: بسیج دانش آموزی نقشی کلیدی و محوری در انتقال ارزش های نظام اسلامی به نسل جوان و آینده ساز دارد.

وی بیان کرد: عزت و اقتدار امروز ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و آن را پاس بداریم.

نماینده مبارکه بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید و بیان کرد: همه وظیفه داریم امسال باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان شرکت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

سعیدی عنوان کرد: امسال مردم غیور و استکبارستیز ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، استوارتر از همیشه با حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان بر ادامه راه استکبارستیزی تأکید کرده و اعلام می دارند که پیرو اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تحت مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا زمانی که نظام ستمگر و ظالم آمریکا در سیاست‌های مستکبرانه خود تغییری ندهد، محکم‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

 

خوی آمریکایی ها که خوی استکبار، بد عهدی و پایبند نبود به حرف و امضای خود است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مباركه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که این روزی مصادف است با شهادت شهید دانش آموز، شهید فهمیده و وقایعی که در این رور افتاده به روز دانش آموز نامگذاری شده است.

سرهنگ محسن عزیزخانی گفت: وقایع مختلفی در این روز ایران اسلامی شاهد آن بوده که یکی از مهمترین این وقایع تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام که حضرت امام(ره) آن را به انقلاب دوم تعبیر کردند.

وی افزود: نباید کشور و وقت مردم را با موضوعات برجام و رابطه با آمریکا سرگرم کنند، چرا که توافقاتی صورت گرفته و آمریکایی ها امضا کرده اند ولی به امضای خود پایبند نیستند و هر روز که می گذرد بد عهدی های آمریکا بیشتر می شود.

جانشین فرمانده سپاه مباركه عنوان کرد: حضرت امام خامنه ای مذاکرات را منع نکردند ولی خوی آمریکایی ها که خوی استکبار است، بد عهدی و پایبند نبود به حرف و امضای خود را پیش بینی کردند که به همه ی کشورها، ملت ایران و خصوصا مذاکره کنندگان ثابت شد.

وی مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با آمریکا که نماد استکبار و ظلم و بد عهدی است کنار آید.

سرهنگ عزیزخانی اظهار کرد: وضعیت و شرایطی که در حال حاضر در جهان حاکم است و انقلاب هایی که شکل می گیرد، استکبار، اسلام آمریکایی و تشیع لندی در یک طرفه قرار و مردم بی دفاع و مظلوم در طرف دیگر قرار دارد.

وی افزود: 13 آبان که به روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و اگر به فرمایشات امام خامنه ای توجه کنیم، ایشان در این روز ها بحث های انقلابی گری، مبارزه با استکبار و استکبارستیزی را تاکید می کنند.

جانشین فرمانده سپاه مباركه گفت: جهاد کبیر که رهبر معظم انقلاب در سوم خرداد فرمودند که برگرفته از آیات قرآن کریم است نازل به این موضوع است که شهید فهمیده و دیگر شهدا که جان خود را برای این انقلاب گذاشتند و از دشمنان جمهوری اسلامی ایران تبعیت نکردند.

وی تصریح کرد: چیزی که دفاع مقدس را پیروز کرد، عدوات جنگی و نظامی نبوده است چرا که دشمنان ایران اسلامی عدوات نظامی و جنگی پیشروفته و زیادی داشتند.

سرهنگ عزیزخانی اضافه کرد: علت پیروزی ایران در این جنگ ایمان، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا بود.

وی عنوان کرد: بدون شک همین برهه از زمان که در حال جنگ هستیم، نیاز جامعه و جوانان کشور چیزی جز ایمان، اخلاص و استکبار ستیزی نیست.

جانشین فرمانده سپاه مباركه با اشاره به راهپیمایی 13 آبان ببان کرد: ما مردم ایران اسلامی مانند گذشته راهپیمایی 13 آبان را با شکوه برگزار می کنیم و نشان می دهیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم و دست از مبارزه با استکبار بر نمی داریم.

انتهای پیام/