معاون فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: متأسفانه امروزه ازدواج جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و وجود مسائل حاشیه ای و غیر ضروری با چالش ها و موانع جدی مواجه شده است.

جواد سلطانی با اشاره به ضرورت تسهیل مراحل ازدواج و ترویج ازدواج آسان گفت: باید سازمان های مردم نهاد در شهرستان راه اندازی شود که جوانان بتوانند با حداقل هزینه و با کمک این مراکز مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به  ماده ۶ قانون تسهیل ازدواج جوانان افزود: به منظور سامان فعالیت های ازدواج کمیته سامان ازدواج متشکل از فرماندار، امام جمعه شهر و رئیس شورای شهر تشکیل می شود.

معاون فرماندار مبارکه عنوان کرد: طبق قانون کلیه دستگاه ها موظف هستند همکاری لازم را در راستای تسهیل ازدواج جوانان با کمیته سامان ازدواج داشته باشند.

سلطانی اضافه کرد: دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و شهرداری هایی که دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و … موارد را به کمیته سامان ازدواج ارائه کنند و در صورت تائید می توانند فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج های واجد شرایط قرار دهند.

انتهای پیام/