مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان مبارکه خبرداد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا از مشارکت ۵۹/۱۲ درصدی مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و کسب رتبه ششم در استان خبر داد و تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش عوامل اجرایی سرشماری و همکاری و همراهی بخشداران، شهرداران، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین ادارات، بسیجیان، دهیاران، فرهنگیان و مردم عزیز شهرستان است.

علی اصغر ذاکری مشارکت قابل تحسین مردم رابه دلیل همبستگی بسیار مناسب میان ارگان های دست اندرکار این طرح دانست و  گفت: نتایج حاصل از سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ در بهبود نظام برنامه ریزی کشور موثر است.

وی افزود: شمار ثبت‌نام‌کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان مبارکه، ۲۷۵۱۴ خانوار است که ۸۹۵۴۱ نفر از جمعیت شهرستان را در برمی‌گیرد؛ از این تعداد ۴۵۳۷۵ نفر مرد و ۴۴۱۶۶ نفر زن هستند.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری مبارکه بیان کرد: ۴۲ مأمور سرشماری از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه سرشماری حضوری را آغاز کرده‌اند و در این مرحله از سرشماری که تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد با مراجعه به درب منازل به تکمیل فرم سرشماری برای خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده‌اند اقدام می‌کنند.

فرماندار مبارکه با تاکید بر همکاری مردم شهرستان با مأموران سرشماری اظهار کرد: خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام نکرده اند در هنگام مراجعه مأموران، کد ملی تمام اعضای خانوار، تاریخ تولد و کد پستی محل سکونت را در اختیار داشته باشند.

ذاکری عنوان کرد: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند باید کد آماری دریافتی از سامانه را به مأموران سرشماری تحویل دهند.

انتهای پیام/