فرمانده سپاه مباركه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه شهرستان مبارکه با اشاره به اهميت نصب تابلوهاي فرهنگ عاشورايي در شهر مباركه،تصریح کرد: برنامه نصب تابلوهاي فرهنگ عاشورايي بسيار عالي و هدفمند است و واقعيت و اهداف عاشورا را براي مردم بازگو مي‌كند.

سرهنگ محمد نصر اصفهاني با بيان اينكه اقدامات شهرداري در اين زمينه به افزايش بصيرت و آگاهي شهروندان كمك مي كند، گفت: شهرداري با نمايش اين تابلوها در سطح شهر توانسته كار فرهنگي زيبايي ارائه دهد و شور حسيني و شعور حسيني در بين مردم ايجاد كند.

وی افزود: تا كنون در شهرهاي مختلفي از كشور و استان مسئوليت داشته ام اما در كمتر شهري اقدامات فرهنگي و اجتماعي نظير اقدامات شهرداري مباركه را مشاهده كرده ام.

فرمانده سپاه مبارکه با بيان اينكه شناخت، آگاهي بخشي و بصيرت افزايي به افراد در در خصوص اهل بيت(ع)، فرهنگ عاشورا و ارزش هاي اسلامي از توصيه‌هاي مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: اين برنامه‌ها در روشنگري افراد موثر بوده و بايد برنامه‌ها در اين زمينه گسترده ‌تر شود.

وی بیان کرد: فعاليت هاي فرهنگي شهرداري مباركه باعث ايجاد فضاي سالم و فرهنگي در شهر شده كه همواره رضايت نسبي عموم مردم و ساير مجموعه هاي فرهنگي را در پي داشته است.

سرهنگ نصر اصفهانی با بيان اينكه نهادهاي فرهنگي بايد استفاده از موضوعات فرهنگي برگرفته از اسلام ناب را در دستور كار خود قرار دهند، اظهار کرد: با استفاده از فرهنگ حسيني و الگوگيري از سبك و سيره اهل بيت (ع) و بهره جستن از فرهنگ عاشورا مي‌توان تمام توطئه‌هاي فرهنگي دشمن را خنثي كرد.

وی مطرح کرد: دشمن شناسي و بصيرت افزايي يكي از ضرورت هاي جامعه امروز ما است و همه وظيفه داريم كه دشمنان انقلاب اسلامي را بشناسيم.

فرمانده سپاه مبارکه با اشاره به اهميت كار فرهنگي در جامعه تصریح کرد: فعاليت مطلوب شهرداري مباركه در عرصه فرهنگي، خدمت به نسل امروز و نسل هاي آينده محسوب مي شود.

وی اساسي ترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي را تاسي به فرهنگ عاشورا دانست و گفت: اين ويژگي بزرگ ترين عامل برتري انقلاب اسلامي است.

سرهنگ نصر اصفهاني با بيان اينكه دشمن درصدد ورود بيشترين آسيب‌ها و هجمه‌ها به اعتقادات ديني است، اظهار كرد: در ماه محرم بايد كار ويژه‌اي در راستاي بصيرت‌افزايي و مقابله با هجمه دشمن صورت گيرد .

وي بصيرت در دشمن شناسي، هدف، وسيله و موانع راه را در رسيدن به اهداف متعالي انقلاب مهم برشمرد و بیان كرد: تكيه بر فرهنگ عاشورا انقلاب اسلامي ما را در قرن معاصر از خطرات، تهديدها و آسيب‌ها در امان نگه داشته و بيمه كرده است.

فرمانده سپاه مباركه بصيرت‌افزايي و روشنگري را تنها راه مقابله با هجمه فرهنگي دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: پيروي از منويات مقام معظم رهبري و تبيين افكار عمومي و ترويج تفكر بسيجي در جامعه مي‌تواند اهداف شوم دشمن را خنثي كند.

وي با بيان اينكه دشمن از طريق نفوذ فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي درصدد است تا اهداف خود را در كشور ما پياده كند، مطرح کرد: بهترين راه مبارزه با نفوذ و تهاجم فرهنگي دشمن، پياده سازي فرهنگ عاشورا و استفاده از سبك زندگي اسلامي در جامعه است.

سرهنگ نصر اصفهاني با بيان اينكه دشمن پس از شكست در جنگ نظامي، تهاجم و نفوذ فرهنگي را در دستور كار خود قرار داد، گفت: در اين عرصه دشمن با تمام قوا و با ميلياردها دلار سرمايه‌گذاري مي‌خواهد بر اهداف خود نائل شود كه مهمترين راه براي خنثي شدن اهداف دشمن و پيروزي در اين عرصه تمسك جستن به سيره ائمه اطهار (ع) است.

وي با ارائه پيشنهادي در زمينه انجام كارهاي فرهنگي و بصيرت افزايي در جامعه، افزود: شهرداري در مقوله سياست اسلامي، اصل ولايت فقيه و مبارزه با استكبار هم مي تواند فعاليت هاي فرهنگي خوبي انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحيه مباركه با اشاره به مناسبت هاي آينده و روز ۱۳ آبان و هفته بسيج دانش آموزي، تصریح کرد: شهرداري مباركه مي تواند اقدامات مناسب و خوبي در زمينه استكبار ستيزي انجام دهد.

وي با بيان اينكه شهرداري مي تواند در كنار توجه به ساير موضوعات به موضوع روشنگري سياسي هم توجهي داشته باشد، افزود: همه دستگاهها و نهادها در زمينه انجام اقدامات فرهنگي در جامعه مسئول هستند و نبايد فعاليت هاي فرهنگي را فقط يك نهاد و دستگاه خاص انجام دهد.

انتهای پیام/