رئیس جمهوری بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف کرد: برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج و خطوط راهنما، دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.

رئیس جمهوری با ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف کرد: برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج و خطوط راهنما، دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.
بر اساس این بخشنامه تمامی دستگاه های اجرایی ماده 5 قانون خدمات مدیریت کشوری مکلف هستند برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج در این بخشنامه و خطوط راهنما و دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی که سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می کند را به این سازمان ارائه کنند.
توجه به رویکردهای رشد درون زا، برونگرا، دانش بنیان، عدالت محور و مردمی در سیاست های اقتصاد مقاومتی از ضرورت های این بخشنامه است.
بر اساس این بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه های اجرایی، اقدامات مقرر در برنامه اصلاح نظام اداری را عملیاتی کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی چهارم مهرماه سال 1395 این بخشنامه را به شماره 79264 به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران