معاون فرماندار مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاشهای شبانه روزی این عزیزان در امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تشکر و تصریح کرد: در یک ماهه گذشته بیش از ۶ کیلوگرم از انواع  مواد مخدر در شهرستان کشف شده که نشان از عزم جدی نیروی انتظامی در این قضیه است.

جواد سلطانی اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی در بروز بسیاری از آسیب ها و انحرافات اجتماعی نام برد و گفت: فعال نمودن و گسترش سازمان های غیردولتی برای مبارزه با اعتیاد و استفاده از ظرفیت های سمن ها، صاحب نظران حوزه و دانشگاه در امر مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد.

وی افزود: با نهادینه شدن و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه در کاهش گرایش به مواد مخدر در جامعه تلاش شود چرا که اگر نگاهی کوتاه به آسیب‌های مختلف مصرف مواد مخدر برای فرد و جامعه بیاندازیم به سرعت متوجه می‌شویم که اعتیاد علاوه بر به خطر انداختن سلامت جسمانی افراد،  تهدیدی بزرگ برای سلامت روانی جامعه است.

سلطانی اضافه کرد: اعتیاد در فرد معتاد بیش از آنکه باعث رنج های جسمانی شود، موجب از بین رفتن امید و عزت نفس می‌شود و او را از رشد و پویایی‌ای که هر انسان نیازمند آن است، بی‌بهره می‌کند.

معاون فرماندار مبارکه از روحانیون شهرستان خواست در مراسمات محرم معضلات استفاده از مواد مخدر را برای مردم بازگو و از این ظرفیت مهم در جهت آگاه سازی مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/