فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، همزمان با هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان مبارکه صبح امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز در سایه رهبری مدبرانه و مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای، تلاش و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم شاهد امنیت خوبی در کشورهستیم.

سرهنگ احمد نیکبخت با بیان اینکه در بیشتر کشورهای جهان شاهد جنگ و ناامنی هستیم، گفت: قدر این امنیت را باید بدانیم و برای حفظ و ارتقای آن تلاش کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی به واسطه مامویت های مختلف با مردم در ارتباط است، مردم برخورد نیروی انتظامی را از جانب حاکمیت و نظام تلقی می کنند و این نگاه سرلوحه کار نیروی انتظامی بوده و خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی مبارکه بیان کرد: قاطعیت و اجرای قانون همراه با برخورد مودبانه اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد که رعایت این موارد از سوی نیروی انتظامی باعث رشد شاخص های امنیتی در جامعه شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و حمایت دستگاه قضا و همراهی خوب مردم شاهد امنیت و آرامش خوبی در شهرستان مبارکه هستیم.

سرهنگ نیکبخت عنوان کرد: در سایه همین همکاری با مردم است که جرایم در این شهرستان نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش داشته است و میزان کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه گذشته رشد صددرصدی نشان می دهد.

انتهای پیام/