سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در حاشیه حضور در مرحله نهایی رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 5  که در منطقه عمومی سمنان آغاز شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه‌ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.

وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور کشورمان امروز با حضور پرصلابت خود در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در سراسر ایران اسلامی، پیام‌های متعددی به استکبارگران دنیای کنونی می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز باید اقتدار ما به‌خوبی نشان داده شود و برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس یکی از راه‌های نمایش این اقتدار است.

وی افزود:‌ امروز برخی القاء نکنند که هزینه کردن در حوزه تقویت آمادگی‌های دفاعی، امکانات و تجهیزات رزمی منجر به تضعیف سایر عرصه‌ها می‌شود، زیرا به واقع اینطور نیست و امروز همه پیشرفت‌هایمان را مدیون دوران دفاع مقدس و ایستادگی رزمندگان اسلام هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز اگر در بخش صنعت و سایر حوزه‌ها پیشرفتی حاصل شده است، به برکت ایستادگی‌ها در سنگر دفاعی بوده و رزمندگان ما پیشتازان رشد و توسعه کشور هستند.

نقدی گفت: اگر در برهه کنونی می‌توانیم در بخش‌های مختلف جاده، راه، نیروگاه و … بسازیم ناشی از ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام است و نقطه مشترکی که در پرونده همه رزمندگان وجود دارد، ایستادگی آنها و حضور در میدان دفاع بوده و این تجربه گران‌سنگ در دوران دفاع مقدس و سایر حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد کرده است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم به برتری دست یابیم، باید قدرت دفاعی و آمادگی رزمی خود را حفظ کنیم و این وظیفه همگانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران همیشه بیدار است، گفت: دنیای استکبار تلاش دارد تا بیداری ما را بگیرد و درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دوران دفاع مقدس را از مکتب ما حذف کند.

وی گفت: مستکبران تلاش می‌کنند تا با صرف هزینه‌های هنگفت و به‌کارگیری همه عوامل و ابزارهای خود، بنیه دفاعی ایران اسلامی را تضعیف کنند تا زمانی که ما از آمادگی رزمی دور شدیم، به اهداف خود دست یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:‌ مردم ایران و بسیجیان همیشه در صحنه هستند و دشمن هیچ امیدی به سلطه و پیروزی بر ملت ما در چنین شرایطی نخواهد داشت.

نقدی ادامه داد: جهاد بزرگی که امروز انجام می‌شود، در حوزه آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی ما بسیار موثر خواهد و باید این روال با قدرت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/فارس