فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در یادواره شهدای شهرستان مبارکه بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی جنگی تمام عیار با پشتیبانی شرق و غرب علیه ایران تحمیل شد و همه ظالمان دنیا رو به روی ایران ایستادند.

سردار اصغر عرب پور با تاکید بر اینکه جنگ ۸ ساله تحمیل شده به ایران نمونه ای در تاریخ ندارد گفت:  اگر در دفاع مقدس همه آحاد مردم ایران رو به روی دشمن ایستادگی نمی کردند کار انقلاب تمام می شد.

وی تصریح کرد: در این جنگ بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم اما اگر رو به روی این دشمن ایستادگی و دفاع نمی کردیم چند برابر این تعداد شهید را از زن و بچه و ناموس ما با ذلت و حقارت می کشتند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) افزود: ما موفق شدیم با دفاع و مقاومت خود دشمن را از خاک ایران بیرون کنیم.

وی مطرح کرد: جنگی که صدام علیه ملت ایران به راه انداخت به دلیل اختلافات مرزی نبود و اگر به دلیل اختلافات مرزی بوده چرا کشورهای اروپایی، آفریقایی، آسیایی در این جنگ شرکت داشته اند.

سردار عرب پور گفت: جنگ تحمیلی با هدف جلوگیری از ادامه انقلاب و صادر کردن آن به کشورهای دیگر و خشکاندن ریشه اسلام ناب محمدی بود.

وی اظهار کرد: اما با پایان یافتن جنگ خصومت مستکبرین و دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران تمام نشد و البته این خصومت تمام شدنی نیست.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به بهانه جویی آمریکا از عدم رعایت حقوق بشر در ایران عنوان کرد: مگر مردم افغانستان و عراق و سوریه و یمن بشر نیستند که شما در قبال کشتار فجیعانه آن ها سکوت می کنید و به قاتلان سلاح و تجهیزات هم می دهید.

وی با اشاره با حضور مدافعین حرم در جبهه های سوریه تصریح کرد: امروز در سوریه شیعیان دور هم جمع شده اند و رزمندگان افغانستانی و پاکستانی و عراقی و لبنانی و ایرانی در کنار هم با باطل می جنگند همان طور که جبهه باطل هم از کشور های مختلف نیرو جذب کرده است.

سردار عرب پور افزود: جنگ امروز سوریه مصاف جبهه حق و باطل است و رزمندگان مقاومت برای بشار اسد نمی جنگند بلکه برای حفظ اسلام و اعتلای حق در میدان مبارزه هستند.

وی بیان کرد: امروز جبهه حق و باطل سوریه است و اگر به این جبهه نرویم، جبهه به سمت کشور و شهر ما خواهد آمد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) عنوان کرد: داعش و دیگر گروهک های تکفیری تروریستی را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران طراحی کرده بودند اما در زمان حال رسوایی و بی آبرویی برای کشورهای حامیان این گروهک داشته است.

وی مطرح کرد : با این اوضاع بی امنیتی که کشورهای همسایه و حتی کشور های اروپایی دارند  بعضی ها بلندگوی دشمن در کشور شده اند و می گویند که داشتن نیروی نظامی جلوگیری از پیشرفت کشور می کند.

سردار عرب پور اظهار کرد: باید به این آقایون گفت مگر کشور امنیت ندارد مگر نیروی نظامی جلوی پیشرفت کشور را نمی گیرد پس چرا خود شما تیم محافظ دارید؟

وی تصریح کرد: همانطور که فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای فرمودند اگر از روی آگاهانه این صحبت ها عنوان شده است خیانت به کشور است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای و برجام بار دیگر خیانت های آمریکایی ها را برای ملت ایران نمایان کرد.

وی افزود: تنها نتیجه برجام این بود که که نه آمریکا و نه کشورهای اروپایی برای مشکلات مردم کاری نمی کنند پس باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید مسوولین اقتصاد مقاومتی راسرلوجه کار خود قرار دهند.

img_2396-copy

 

*هفته دفاع مقدس سند مظلومین، شجاعت و عزت جهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری های حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و ملت غیور و شجاع ایران است، هفته ای که سند مظلومین، شجاعت و عزت جهوری اسلامی ایران هر ساله تازه می شود.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی گفت: مبارکه پس ازدفاع مقدس، نه به صنعت و نه به کشاورزی آن بلکه به شهدا، رزمندگان و جانبازانش می شناسند.

وی افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها و این همایش ها این است که به دشمنان نشان دهیم فرزندان خمینی در شهر ما زنده اند و شهر ما با برکت حضور این عزیزان انقلابی است و انشالله تا ظهور حضرت مهدی(عج) انقلابی خواهد ماند.

فرمانده سپاه مبارکه بیان کرد: رزمندگان شهرستان مبارکه که دیروز در میدان جنگ با دشمن بودند امروزهم در صحنه دفاع در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

وی عنوان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی گوش به فرمان ولی امر، حضرت امام خمینی(ره) بودیم و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، همین اطاعت از ولی فقیه بود.

سرهنگ نصر اصفهانی اظهار کرد: امروزه در این عرصه ولی امر ما، حضرت امام خامنه ای هستند و از ما انتظاراتی دارند.

وی افزود: رهبر انقلاب راه حل این مشکلات و پیروزی در عرصه حاضر را جهاد کبیر فرمودند.

فرمانده سپاه مبارکه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و مسوولین برای پیروزی در این پیچ تاریخی ایران اسلامی باید از فرمایشات ایشان که جهاد کبیر است اطاعت و پیروی کنند.

img_2339-copy

 

یادواره شهدای شهرستان مبارکه شامگاه دوشنبه در محل سپاه ناحیه مبارکه با حضور مسوولین و مردم شهید پرور و ولایی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/