فرماندار شهرستان مبارکه:

فرماندار شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهایی که ذره ذره خاک ایران اسلامی، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی کردند.

علی اصغر ذاکری گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه برای حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این کشور به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمی در رسالت تاریخی خود ایفا کرد، دوران «دفاع مقدس» بود.

فرماندار مبارکه گفت: بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید.

وی بیان کرد: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.

ذاکری اضافه کرد: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیان های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.

وی اظهار کرد: اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوری دوباره یافت.

این مسوول عنوان کرد: حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از خاک خود برخیزند.
وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مبارکه تبریک می گویم.

ذاکری افزود: از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می کنیم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/