به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ، تصریح کرد: این سرشماری مبنای اقدامات و برنامه ریزی ها در ۱۰ سال آینده است که باید در کشور انجام شود. علی اصغر ذاکری گردآوری آمار در کشور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ، تصریح کرد: این سرشماری مبنای اقدامات و برنامه ریزی ها در ۱۰ سال آینده است که باید در کشور انجام شود.

علی اصغر ذاکری گردآوری آمار در کشور را به عصای سفید تشبیه کرد و گفت: بدون داشتن آمار دقیق از ساختار جمعیتی، وضعیت اشتغال، بیکاری و … قطعا برنامه ریزی ها موثر نخواهد بود و آمار اعصای سفید ی برای مدیریت، برنامه ریزی و کارهای اجرایی کشور است.

وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در دو مرحله ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۳ مهر لغایت ۲۴ مهر و مرحله مراجعه حضوری به خانوار از تاریخ ۲۵مهر لغایت ۲۵ آبان اجرا خواهد شد.

فرماندار مبارکه بیان کرد: در پایان عملکرد کلیه ادارات در همکاری با ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ارزیابی و در جلسه شورای اداری از دستگاه برتر تجلیل خواهد شد .

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان مبارکه گفت: بسیج آمادگی کمک در کلیه مراحل سرشماری به ویژه نیروی مورد نیاز جهت سرشماری و همچنین اطلاع رسانی به بسیجیان و آحاد مردم در خصوص اهمیت سرشماری و نحوه اجرای آن را دارد.

سرگرد مهرداد عقیلی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلیه پایگاه های مقاومت بسیج مجهز به سیستم شباب می باشند این امادگی وجود دارد که مردم و بسیجیان بتوانند جهت انجام مراحل سرشماری به صورت اینترنتی از تاریخ ۳ مهر لغایت ۲۴ مهربه پایگاه های بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام/