نماینده مردم مبارکه در مجلس تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، زهرا سعیدی مبارکه با انتقاد از معضل مواد مخدر در کشوراظهار کرد: واقعیت آن است که پدیده مواد مخدر و پیامدهای ناگوار و شوم آن، امروزه دیگر مشکل یک کشور یا یک منطقه نیست به گونه ای که این مساله دربرخی کشورها تبدیل به یک معضل اساسی شده و به هر جهت همه کشورهای دنیا به نحوی با آن درگیرند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعدادی از کشورها در جریان مقابله با قاچاق موادمخدر متحمل خسارات مالی و جانی فراوانی می‌شوند و دولت هایی که در این زمینه ناتوان و منفعل در مقابله با جریان های مافیایی تولید، توزیع و قاچاق موادمخدر بوده تنها نظاره گر آثار زیانبار این پدیده خانمان سوز هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر باید در راستای کاهش جرایم و بزهکاری های اجتماعی مدنظر قرار گیرد تا بتوان از بسیاری آسیب های اجتماعی نیز جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: امروزه بسیاری از منابع کشور در مسیر قاچاق موادمخدر هرز می رود و این مهم به جهت اهمیت وافری که دارد باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

سعیدی تاکید کرد: قاچاق موادمخدر، کشور را از داشتن نیروی انسانی سالم محروم می‌کند درحالی که تدابیری جهت حفظ نوجوانان و جوانان عزیزمان اندیشیده نشده است و به راستی پاسخگوی این همه قربانی که این مواد خواسته یا ناخواسته از جوانان ما می گیرد چه کسی است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: از سویی دیگر از خانواده شخص آسیب دیده حمایت کافی و وافی صورت نمی گیرد که این نیز به دیگر معضلات در حوزه مواد مخدر افزوده است.البته جادارد یادوخاطر شهدای عزیزی که در راه مقابله با مواد مخدر جانشان را فدا نمودند گرامی بداریم وافرادی که در راه مقابله  قاچاق همت میگمارند قدر بدانیم لیکن بایستی برای امتداد خون آن شهدا اقدامی بصورت ویژه صورت پذیرد که بهترین سرمایه های کشور ونیروی انسانی ارزشمند ما دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/خانه ملت