سرپرست اورژانس کشور:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، دکتر پیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی مراسمی در 28 شهریور ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در دانشگاه ایران در تهران برگزار می شود، افزود: 40 سال از سالروز تاسیس اورژانس می گذرد و روز به روز بر میزان خدمات دهی اورژانس افزوده می شود.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: توسعه مراکز و تکمیل ساختمان های مرکز فوریت های پزشکی در سراسر کشور از جمله برنامه های اورژانس برای افزایش خدمت دهی به مردم عزیز است.
وی گفت: تلاش ما بر این است که از نظر ساختاری ارتقا پیدا کنیم که در این صورت می توان با تمرکز بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات پرسنل و خدمات اقدام کرد.
کولیوند خاطرنشان کرد: از این فرصت برای تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و ساعی اورژانس استفاده کرده و صمیمانه از تمامی عزیزانی که در راستای خدمت دهی به مردم و کاهش صدمات و حوادث تلاش می کنند، تشکر می کنم.
سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: می دانیم که در اورژانس مشکلاتی وجود دارد که تلاش ما کاهش مشکلات و افزایش امکانات و تجهیزات و در نهایت ارایه خدمات مطلوب به مردم است.
وی افزود: مرکز فوریت های پزشکی برای ارتقای اورژانس هوایی برنامه هایی دارد چرا که استفاده از اورژانس هوایی مزیت هایی دارد که خدمت رسانی را تا حد مطلوب و قابل توجهی ارتقا می دهد.
کولیوند خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری حادثه خیز است که ضرورت دارد خود را برای مواقع بحرانی در حوزه های مختلف امدادرسانی تقویت کنیم.

انتهای پیام/