انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان صبح امروز (چهارشنبه) در حالی آغاز شد که انتظار می‌رود رئیس‌جمهوری کنونی این کشور بار دیگر زمام امور این کشور آسیای مرکزی را که با تحریک‌های امنیتی از جانب افغانستان روبروست، به دست بگیرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، امام‌علی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان که از سال 1992 میلادی زمام امور این کشور را به دست گرفته با پنج نامزد دیگر که تهدیدی برای وی محسوب نمی‌شوند، رقابت می‌کند.

تنها نامزد مخالف قادر به شرکت در انتخابات نیست. اما منتقدان می‌گویند رحمان 61 ساله با افزایش تنش‌های اجتماعی در این کشور که حدود هشت میلیون تن از جمعیت آن در فقر زندگی می‌کنند، مواجه است. بیش از یک میلیون تن از جمعیت این کشور در خارج مشغول به کار هستند و حقوق خود را برای خانواده‌هایشان در تاجیکستان می‌فرستند.

انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان ساعت 6 صبح امروز به وقت محلی آغاز شد و رای دهندگان به حوزه‌های انتخاباتی در دوشنبه، پایتخت این کشور تجمع کرده بودند.

برای معتبر بودن این انتخابات دست‌کم حضور 50 درصد از شرکت کنندگان الزامی است. انتخابات ساعت 20 امشب پایان می‌یابد و انتظار می‌رود نخستین نتایج رسمی اوایل صبح پنج‌شنبه منتشر شود.

ششمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان در حالی برگزار می‌شود که اپوزیسیون این کشور انتخابات را تحریم کرده‌ و می‌گوید از شرکت در آن خودداری می‌کند.