معاون فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه امروز کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: در وضعیت کنونی، اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اساسی و بسیار مهم برای کشورمان است و تنها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم مستقل بوده و تحت الشعاع تحولات بین المللی قرار نگیریم.

جواد سلطانی گفت: برای اشتغالزایی و اجرای طرح های مهم اقتصادی در سطح شهرستان نیاز به جذب سرمایه گذار و کارآفرین دارد.

وی افزود: در سطح شهرستان باید با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی زیر ساخت های سرمایه گذاری را فراهم کنند تا سرمایه گذاران با امنیت کامل در شهرستان بتوانند زمینه ایجاد اشتغال را ایجاد کنند.

معاون فرماندار مبارکه بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

وی از اداراتی که در سال گذشته توانستند بیش از تعهد خود اشتغالزایی نمایند قدردانی و اظهار کرد: امسال ادارات با همت هر چه بیشتر در انجام تعهدات خود تلاش و زمینه ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان را فراهم کنند.

سلطانی گفت: ادارات موجود و مرتبط با بحث اشتغال باید در راستای حل مسئله بیکاری اهتمام ورزند چرا که امروزه یکی ازمعضلات اصلی جامعه بیکاری می باشد و ما باید با ایجاد شغل امید به زندگی را درخانواده های ایرانی هرچه بیشتر ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/