نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: قسمتی از مصاحبه منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر موضع گیری بنده در مورد تغییر استانداران و تفکیک قوا را تکذیب می کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص انتشار خبری در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اظهار نظر درباره تغییر یکی از استانداران گفت: مصاحبه منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها  مبنی بر موضع گیری بنده در مورد تغییر استانداران را تکذیب می کنم و در این موضوع ورود نکرده ام.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان یک نماینده مجلس از حقوق مردم دفاع خواهم کرد و تمرکز کاری بنده بیشتر روی  انجام وظایف در بعدهای قانونگذاری و نظارت است.

سعیدی افزود: آنچه مسلم است مجلس در راس امور است و بنده در مصاحبه با خبرگزاری مذکور اظهار نظری مبنی بر اینکه” آمده ام در مجلس انقلاب کنم” نداشته ام و گفتم در حوزه وظایف نمایندگی مجلس در شهرستان عملکرد انقلابی خواهم داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در مصاحبه مذکور اعلام کردم موضوع تفکیک قوا در حوزه وظایف نمایندگی آنچنان شفاف نیست، که منظور بنده بصورت صحیح منتشر نشده است.

انتهای پیام/