جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مبارکه امروز باحضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مسوولان نظامی و انتظامی، ادارات و بسیجیان شهرستان مبارکه برگزار شد.

IMG_6929 copy

 

*آمریکایی ها امروزه در شرایط پسا برجام دست ازتوطئه چینی علیه ایران بر نداشته اند

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم تودیع و معارفه تصریح کردند: ما در شرایطی قرار داریم که در نبرد جهاد کبیر با دشمانان هستیم.

سردار مجتبی فدا گفت: کشورهایی در منطقه با پشتیبانی همه جانبه آمریکا برای توطئه سازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: 37 سال گذشته هر اقدام و هر برنامه ای آمریکایی ها و دشمنان این کشور انجام می دادند اولین اولیتشان  ضربه زدن به کشور و قطع ریشه انقلاب بوده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: کمک به صدام در جنگ، ترورها، تجزیه طلبی ها و زدن هواپیمای مسافربری از اقداماتی است که آمریکایی ها از اول انقلاب علیه ایران اسلامی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: وقتی دراین جبهه ها شکست خورد با تغییر رفتار در شیوه و مدیریتی حکومت را در دستور خود قرار داد.

سردار فدا اظهار کرد: امروزه در شرایط پسا برجام آمریکایی ها دست از مبارزه توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر نداشته اند.

وی عنوان کرد: شهرستان مبارکه ظرفیت ها و توانمندی های خوبی دارد که مسوولین و مردم شهرستان و سپاه هم در کنار شما از این ظرفیت ها و توانمندی ها برای رساندن مردم به جایگاه اصلی خود و پیشرفت شهرستان قدم ها موثری بردارید.

سردار فدا گفت: جایگاه شهرستان مبارکه در موضوعات مختلف در استان خوب است و بعد از شهر اصفهان کمتر از بقیه شهرستان ها نیست.

وی افزود: جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگری بسیجیان و مردم شهرستان مبارکه برای مقابله با تهدیدها و آسیب هایی که ممکن است برای شهرستان ایجاد می شود، پشتیبانی، حمایت و کمک به دستگاه های شهرستان از وظایف اصلی سپاه است.

IMG_7054 copy

 

*ارائه سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان مبارکه

فرمانده اسبق سپاه شهرستان مبارکه گفت: یکی از رسالت‌هایی که بر عهده مجموعه سپاه و بسیج گذاشته شده، فهم درست از وضع کنونی کشور، منطقه و جهان بین‌الملل است.

سرهنگ رسول قاسمی با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم، تصریح کرد: این جنگ قدری با جنگ‌های مرسوم دنیا تفاوت دارد، امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا عزم و اراده را در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی از جامعه ما دور کند.

وی با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور دانسته و ندانسته به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک می‌کنند، افزود: نباید برای رشد و بالندگی به بیرون از کشور چشم داشت.

سرهنگ قاسمی با تأکید بر اینکه بسیج سیاسی وسیاست زده نیست بلکه آگاه به مسائل سیاسی است، عنوان کرد: بسیج و سپاه یک مجموعه منسجم و دارای عناصر پاک، انقلابی و مجاهد است که در راستای اهداف انقلاب تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد 27 ماه خود اظهار کرد: رتبه عملکرد ناحیه مبارکه در سپاه استان از رتبه یازده در سال 92 به رتبه هشت سال 95 ارتقا یافت.

فرمانده اسبق سپاه مبارکه بیان کرد: بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در بخش های اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی به بسیجیان شهرستان مبارکه در سال های 93 و 94 ارائه شده است.

وی اضافه کرد: 27 پایگاه بسیج و دو حوزه مقاومت در شهرستان مبارکه افتتاح شد و 70 درصد شهروندان شهرستان مبارکه به اردوهای زیارتی ساحتی از طریق سپاه شهرستان اعزام شده اند.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد: تشکر از مسوولان و روسای ادارات شهرستان مبارکه که همکاری و تعاملات خوبی طی این 27 ماه خدمت بنده با سپاه ناحیه مبارکه داشته اند و این همکاری برای فرمانده جدید، سرهنگ نصراصفهانی بیشتراز گذشته باشد.

IMG_6924 copy

 

*پاسداری یک وظیفه و شغل نیست بلکه یک ارزش است

امام جمعه مبارکه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت تقوا، بصیرت و ولايت مداری رسالت سنگين حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به نحو احسن انجام داده و با تاسی از سیره امام حسين(ع) خدمات ارزنده به نظام اسلامی ارائه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌ بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

وی افزود: پاسداری یک وظیفه و شغل نیست بلکه پاسداری یک ارزش است، آن هم ارزش حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه شهدا هر چه در توان شان بود تقدیم این نظام کردند تا ما بمانیم، افزود: اینکه مسوولیت فرماندهی سپاه و دیگر مدیریت ها به فرد دیگری داده می شود به مانند یک امانتی است در دستان فرماندهان و مدیران که حاصل تلاش های شهدا بوده و همانطور که فرماندهان قبلی به خوبی از آن حفاظت کرده اند، فرماندهان بعدی نیز از آن حفاظت خواهند کرد.

IMG_6953 copy

 

* موفقیت و پیشرفت شهرستان مبارکه در پرتو همکاری ادارات شهرستان محقق می شود

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه تصریح کرد: سپاه نهادی پویا، زنده و فعال است که با پیش روندگی روزافزون، چشم جهانیان را به حیرت واداشته و در تمام عرصه های کشور اعم از؛ دفاعی، علمی، سازندگی، رشد و تعالی یافته و گنجینه بزرگی از تجارب والا را اندوخته است.

سرهنگ محمد نصراصفهانی نیروی انسانی کارآمد و قدرتمند از نظر معنوی و سازمانی را از ویژگی های اقتدار آفرین سپاه دانست و گفت: تربیت مدیران جوان و لایق و تراز انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج مردمی از خصوصیات این نهاد انقلابی به شمار می رود.

وی، با بیان اینکه مظهرعزت و اقتدار جمهوری اسلامی سپاه پاسداران است، افزود: اقتدار سپاه برای کل کشور عزت آفرین است و بارها مشاهده کرده ایم که نیروهای مقتدر سپاه در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی با عکس العمل مناسب و به هنگام خود توانسته اند برگ های زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کنند.

فرمانده ناحیه مبارکه بیان کرد: برای موفقیت و پیشرفت شهرستان مبارکه باید ادارات و دستگاه ها همکاری لازم با سپاه شهرستان را داشته باشند تا بتوانیم قدمی برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

IMG_7084 copy

 

در این مراسم از زحمات سرهنگ رسول قاسمی فرمانده سابق سپاه شهرستان مبارکه تجلیل و سرهنگ محمد نصراصفهانی نیز به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/