معاون فرماندار مبارکه خبرداد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه امروز در کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی شهرستان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی فیلتر خوبی برای نظارت و کنترل بر قیمت ها در جامعه است، تصریح کرد: ما به عنوان قسمتی از بدنه حاکمیتی کشور باید هم از منافع مردم حمایت کنیم و هم زمینه ثبات کاری و ادامه روند فعالیت تولید کنندگان محصولات و به ویژه محصولات غذایی را نیز در نظر داشته باشیم.

جواد سلطانی گفت: ایجاد بستر مناسب جهت امنیت شغلی در سیستم سرمایه گذاری باید رعایت شود و آنچه که مهم است بیان دیدگاه شفاف اعضای ستاد تنظیم بازار است.

وی افزود: فرهنگ سازی در ایجاد  آرامش و ثبات در بازار نقش مهم و اساسی دارد و با حفظ ثبات بازار می توان اعتماد مردم را جلب کرد.

سلطانی بیان کرد: بازرسی ها باید بازدارنده باشد و فقط جنبه جریمه نداشته باشد و با برخورد مناسب و محترمانه می توان جلوی بسیاری از تخلفات را گرفت و امور را به پیش برد.

وی اظهار کرد: کلیه مدارس غیر دولتی، مهدکودک ها، مهد قرآن ها و مراکز پیش دبستانی سطح شهرستان باید دارای مجوز از مراجع ذیصلاح باشند.

معاون فرماندار مبارکه عنوان کرد: این مراکز بر اساس تعرفه های مصوب نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام کنند و موارد بهداشتی وسایر استانداردهای لازم راعایت نمایند که در غیر این صورت  از طریق ادارت صنعت ،معدن وتجارت، تعزیرات حکومتی ومراجع قضایی موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به سامانه رسیدگی به تخلفات مدارس غیردولتی و مهدها افزود: مردم شهرستان در صورت مشاهده تخلفات مدارس غیردولتی، مهدکودک ها، مهدقرآن ها و مراکز پیش دبستانی ها از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/