رئیس شورای ترافیک شهرستان مبارکه خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رئیس شورای ترافیک شهرستان مبارکه در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اهمیت دانستن مسائل  ترافیکی شهرستان و اجرایی نمودن مصوبات این شورا تصریح کرد: فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک باید انجام شود و همه دستگاه های متولی برای برطرف کردن موانع  ومشکلات ترافیکی تلاش کنند.

علی اصغر ذاکری با بیان اینکه بیشترین اعتبار تملک دارایی به حوزه راه وشهرسازی اختصاص یافته است گفت: بهبود وضعیت راه ها و کاهش مشکلات ترافیکی یکی ازاولویت های شهرستان است وانتظار داریم راه و شهرسازی تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

وی با بیان اینکه جاده های مواصلاتی شهرستان ازلحاظ ایمنی دروضعیت مناسبی قرار دارد افزود: باید به روزی برسیم که تمام نقاط حادثه خیز شهرستان برطرف وآمار تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار مبارکه به موضوع استفاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از سرویس حمل ونقل عمومی نیز اشاره و مطرح کرد: قسمتی از راه مو اصلاتی دانشگاه از محدود شهری خارج است که سرویس دهی به دانشگاه را با مشکل مواجه کرده که باید نظر کارشناسان راهور و پلیس راه گرفته شود و شهرداری مبارکه آمادگی ارائه سرویس به دانشگاه را دارد.

انتهای پیام/