فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت فرمودند بسیاری از کارهای و فعالیت های دولت را مردم نم پی دانند و لازم است مسئولان آن ها را برای مردم بازگو کنند.

علی اصغر ذاکری به فعالیت های انجام شده در شهرستان مبارکه اشاره و تصریح کرد: در شهرستان ۴۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال اماده افتتاح و بهره برداری است که همزمان با سراسر کشور در هفته دولت افتتاح  و تقدیم مردم شریف شهرستان می شود.

وی  به شعار دولت خدمتگزار (اقدام و عمل، ملت-دولت، امیدوار و استوار) اشاره کرد و افزود: دولت در طول سه سال گذشته اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه اقتصادی، سیاست خارجی و… انجام داده است

ذاکری اضافه کرد: افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ تورم، افزایش صادرات نفت، پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی از واردات پس از ۸۰ سال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه واردات، اجرای طرح سلامت برای نخستین بار در کشور از مهمترین اقدامات دولت است.

وی بیان کرد: افزایش تولید گندم، تکمیل ۵۰ درصد باقی مانده مسکن مهر، کاهش قاچاق، رشد منظم تولید فولاد و پتروشیمی، رشد هزینه عمرانی، بهبود رتبه اعتباری ایران از ۷ به ۶- خودکفایی در تولید بنزین پس از چند دهه، افزایش ۲۵۰ میلیون متر مکعبی تولید سالانه گاز و دستیابی به تولید ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز از دیگر کار های انجام شده است.

فرماندار مبارکه با اشاره به فعالیت های دولت در بخش سیاسیت های خارجی مطرح کرذ: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آنچه در بحث برجام مورد انتقاد است عملکرد طرف های مقابل است نه عملکرد تیم دیپلماسی کشور چرا که آنان به نحو احسنت به وظیفه خود عمل کرده اند.

وی  با بیان اینکه به‌واسطه توافق برجام ۱۲ قطعنامه شورای حکام و ۵ تصمیم اجرایی درباره پرونده هسته‌ای به یکباره لغو شد، اظهار کرد: این افتخاربزرگی برای مردم ایران است.

ذاکری با اشاره به وضعیت کشور قبل از برجام گفت: قبل از برجام ما حق غنی سازی نداشتیم و متهم به اخلال در امنیت ونظم کشورهای جهان بودیم ولی با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت به بالاترین سطح همکاری در بحث هسته ای شناخته واکنون به یکی کشور حامی صلح در جهان مطرح شده ایم.

وی گفت: اگر کشوری تحت قطعنامه‌های فصل ۷ منشور سازمان ملل متحد قرار بگیرد تاکنون سابقه نداشته که نجات پیدا کند و آن کشور به طرق مختلف از هم پاشیده می‌شود.

فرماندار مبارکه افزود: برجام مبانی تحریم را از بین برد، اما این به معنای حل همه مشکلات نیست و نیازمند تلاش بیشتر است.

وی امنیت کشور را حاصل خون شهدا و درایت و رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی وشجاعت دولت بیان و تصریح کرد: در حال حاضر جامعه ما نیازبه امید دارد و انتظار داریم همه دست به دست هم، امید را در جامعه زنده ودر جهت رشد و پیشرفت آن تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به سهم حق آبه کشاورزان شهرستان نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به کمبود آب در استان با پیگیری وتعاملی که با مسئولان استان انجام دادیم توانستیم حق کشاورزان شهرستان را براورده کنیم.

وی افزود: امیدواریم در سنوات آینده با همکاری مسئولان شهرستان وتامین آب کشاورزی شرمنده کشاورزان عزیز نشویم.

ذاکری با بیان  مشکلات شرکت پلی اکریل اظهار کرد: مشکلات شرکت پلی اکریل در سطح استان و وزارتخانه در حال بررسی است و امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات این صنعت مادر وکارگران زحمتکش آن برطرف شود.

انتهای پیام/