فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه شهرستان مبارکه تصریح کرد: آزادگان سرمشق‌های ایثار و استقامت هستند که عزت و سربلندی نظام اسلامی با استقامت آنان شکل گرفت.

سرهنگ رسول قاسمی گفت: آزادگان ما مردان با ایمان، صبور و مقاومی بودند که در سال‌های اسارت با استواری تمام از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی دفاع کردند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و آزادگان افزود: استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و ازجان‌گذشتگی آزادگان است.

فرمانده سپاه مبارکه باباییان با بیان اینکه برنامه‌ریزی گسترده دشمنان برای تمامی خانواده‌های ایرانی و به ویژه خانواده‌های ارزشی است، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که خانواده‌های اهل ایمان و تقوا نیز قربانی عده‌ای هوسران شده و دچار اعجاجاتی شده‌اند که فرزندان آن بیشتر از دیگر از اعضای خانواده در معرض آسیب هستند.

وی با تاکید بر ثبات قدم و استواری ایثارگران، آزادگان و جانبازان در راهی که انتخاب و طی کرده‌اند، بیان کرد: امروز تاثیر مقاومت آزادگان ما در زندان‌های رژیم بعثی و رشادت رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس، در عراق، سوریه، یمن و تمامی جبهه‌های مقاومت اسلامی نمایان است.

سرهنگ قاسمی با اشاره بر اینکه این تاثیر در بعد فردی نیز باید متجلی شود، اضافه کرد: بنا بر آیات قرآن کریم، استقامت مجاهد در پای حق، ملائکه الهی را بر او نازل می‌کند.

وی با بیان اینکه آزادگان سرمایه‌های دینی هستند، گفت: سرمایه دینی باید خانواده‌ای محکم و بااراده داشته باشد که مورد هوس دشمنان واقع نشود.

فرمانده سپاه مبارکه با خطاب به آزادگان گفت: شما سرمشق جوانان ما هستید و جوانان با نگاه به شما راه خود را انتخاب می‌کنند و لذا وجود شما باید مبین عظمت و عزت قرآن و انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی با بیان اینکه مقاومت در راه دین، از آزادگان اسطوره‌های کم‌نظیر برای جوانان ساخته است، مطرح کرد: الگوهای آزادگی باید درس آزادگی را اول به خانواده خود منتقل کنند تا بتوانند هدایتگر نسل جوان جامعه باشند.

سرهنگ قاسمی گفت: خانواده‌های ایثارگران و آزادگان ما نیز باید الگویی برای تمامی خانواده‌ها باشند و در نوع پوشش، رفتار و برخورد خود، به عنوان مبارزان خط مقدم جبهه جنگ نرم، رنگ دشمن به خود نگیرند.

انتهای پیام/