شهردار مبارکه در نشست خبری مطرح کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، شهردار شهر مبارکه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: 17مرداد روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصتی است تا از تلاش های فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تقدیر شود.

محمد شرفا خبرنگاری را یکی از شغل های حساس و تاثیرگذار دانست و از خبرنگاران خواست تا با اطلاع رسانی دقیق در بالا بردن سطح آگاهی افکار عمومی تلاش کنند.

وی، تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه را  یکی از عوامل موثر در بازدهی اثر گذار هر نهادی عنوان کرد و گفت: رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می توانند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را  فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیش برد توسعه شهر و شهرستان مبارکه باشد.

شهردار مبارکه با اشاره به نیازمند بود جامعه به مسائل فرهنگی گفت: با رشد و توسعه شهرها و نیازهای جدید مردم روند خدمت شهرداری از بحث عمرانی و خدماتی فراتر رفته است و امروزه یکی از مهمترین خدمات شهرداری، خدمات فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: با ایجاد سازمان ها و مراکز فرهنگی در شهرهای بزرگ، شهرداری ها به سمت رشد و توسعه فرهنگی رفته اند.

شرفا به فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری مبارکه اشاره کرد و گفت: شهرداری مبارکه با توجه به نیازهای فرهنگی شهر مبارکه احساس می شد سال گذشته با راه اندازی واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری فعالیت های چشمگیری در سطح شهرستان داشته است.

شرفا اضافه کرد: برنامه های روز جهانی کودک، آموزش در مدارس جهت افزایش سطح ایمنی و بهداشت دانش آموزان، ویژه برنامه های دهه فجر، پرده خوانی انقلاب، نمایش خیابانی کنترل خشم، اجرای برنامه های قرآنی، جشن بزرگ نیمه شعبان و تجلیل از خانواده ی شهدای مدافع حرم از مهمترین فعالیت های فرهنگی شهرداری مبارکه در یک سال گذشته است.

وی با اشاره به مسائل عمرانی شهرداری مبارکه بیان کرد: 15 پروژه عمرانی در سال گذشته در شهر مبارکه افتتاح شد.

شهردار مبارکه با بیان اولویت عمرانی شهر مبارکه اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه با توجه به پروژه های باقی مانده از دوره های گذشته، اتمام این پروژه ها اولویت عمرانی شهردای مبارکه است.

محمد شرفا گفت: پروژه های پارک هشت بهشت، خیابان مدنی، میدان و خیابان شهدای قهنویه، پنج زمین چمن مصنوعی، خیابان سردار شهید طاهری، میدان شهدای احمدپور، پارکینگ طبقانی شهدای ایرانپور، بهسازی گلستان شهدای محله اسماعیل ترخان از مهمترین پروژه های افتتاح شده در شهر مبارکه است.

انتهای پیام/