فرمانده سپاه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرهنگ رسول قاسمی با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: رسالت خبرنگاری یکی از رسالت‌های بزرگ الهی است.

فرمانده سپاه مبارکه با اشاره به اینکه رسالت ائمه اطهار بیداری و روشنگری و پیام‌رسانی بوده است گفت: امروز خبرنگاران این رسالت بزرگ را بر عهده دارند و نقش روشنگری را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت ‌کردند و به رسالت خود پایبند بودند، اظهار کرد: جهان و جامعه امروز به جامعه بسیار پیچیده‌ای تبدیل شده است و رسانه‌های جهان به دست مستکبرین افتاده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه رسانه‌های مستکبران افکار را آلوده می‌کنند، تصریح کرد: وظیفه خبرنگار متعهد این است که به وظیفه خود پایبند باشند و در راستای آگاه‌بخشی جامعه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری یک رسالت بسیار خطیر است، بیان داشت: قرآن به رسالت خبرنگاری اشاره کرده است و تأکید کرده است که وظیفه خبرنگار تنها نوشتن نیست با یک خبر می‌تواند جامعه را به هیجان کاذب بکشاند و با یک خبر می‌تواند از بروز هیجانات کاذب جلوگیری کند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه ما دو مقوله جدای خبرسازی و خبرنگاری داریم، بیان داشت: بیان واقعیات رسالت خبرنگار است و خبرسازی بیان غیرواقعیات است که می‌تواند جامعه را به آشوب بکشاند و اگر خبرسازی شد؛ مردم از نظام دل‌زده می‌شوند و از انقلاب فاصله می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های خبرنگار امانت‌داری در خبر است که رسالت خبری حفظ شود، عنوان کرد: رسم امانت‌داری باید رعایت شود تا پیام به درستی به مردم انتقال پیدا کند و با این خبرها مردم به بصیرت و آگاهی بیشتر دست پیدا کنند.

انتهای پیام/