رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر در تیر ماه سال جاری، عملکرد نیروی انتظامی شهرستان را مثبت ارزیابی واز تلاش های آنان تشکر و تصریح کرد: متاسفانه گسترش دامنه مصرف مواد مخدر در جامعه امروزى به حدى است که حتى قشر متفکر و تحصیل کرده را نیز به سمت خود کشانده است.

علی اصغر ذاکری گفت: برای جلوگیری از بروز آسیب ها وانحرافات اجتماعی، ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موظف به همکاری با سمن های پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر هستند.

وی افزود: مبارزه با اعتیاد بیش از آنکه در راستاى وظایف نیروى انتظامى باشد، اقدامى است استراتژیک و بهترین راه برای مقابله با آن نهادينه و گسترش فرهنگ پيشگيري از اعتياد در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه با تاکید بر توجه جدی مسئولان بر اشتغال معتادان بهبود یافته خاطر بیان کرد: متاسفانه برخی از معتادان بهبود یافته به دلیل عدم حمایت دستگاه های خدمات رسان به مصرف مواد مخدر رو  می برند، این زنگ خطری است برای اجتماع و لازم است برنامه ای جامعه برای آنان تدوین شود.

ذاکری بر آموزش همگاني، حرفه آموزي و حمایت جدی مسئولان از معتادين بهبود یافته شده وبازگشت آنان به جامعه تأكيد كرد و افزود: اين امر نياز به جديت و پشتكار بيشتر در ميان خانواده ها، مسئولين، و شوراي مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه بازگشت معتادين به سلامت جامعه كمك زیادی خواهد كرد، گفت: از آنجایی که برخی از این افراد حرفه و مهارت لازم برای ایجاد اشتغال خود را دارند، می طلبد دستگاه های شهرستان با همکاری بهزیستی نسبت به فراهم کردن امکانات برای آنان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان مبارکه از نیروی انتظامی خواست تهدیدات و معضلات ناشی از مواد مخدر را در شهرستان بررسی و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد نسبت به برگزاری کلاس های مشاوره و پیشگیری از اعتیاد اقدام کنند.

انتهای پیام/