محمدی در جلسه توجیهی دهیاران مبارکه عنوان کرد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه شهر مبارکه امشب در آخرین روز از جلسه آموزشی دهیاران در مشهد، از فرماندار شهرستان در خصوص آموزش دهیاران تشکر و تصریح کرد: برگزاری چنین جلسات آموزشی دهیارن را در خدمت رسانی بهتر به مردم آماده می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) هادی و هدایتگر هستند، گفت: کار ائمه اطهار این است که مسیر درست را برای بشر نشان دهند.

وی افزود: ائمه فقط موعظه نمی کنند بلکه برای هدایت بشر آمدند و با تصرفی که در عالم دارند می توانند انسان را از مسیر غلط به مسیر صحیح هدایت کنند و همین محوریت در نظام ما باعث شد که از شدیدترین طوفان ها به درستی عبور کنیم.

این مسئول گفت: یکی دیگر از برکات وجودی ولایت تفسیر آیات وحی است و ضمانت اجرایی و مبین قرآن در ادامه رسالت انبیا است.

وی افزود: امروز ما در یک پیچ تاریخی و موقعیت ویژه قرار داریم و لازم است همه به نوعی هوشیارانه و در مسیر ولایت حرکت کنیم و باید این را بدانیم که این نظام به راحتی به دست نیامده، رشادت ها و فداکاری های زیادی برای آن انجام گرفته است.

حجت الاسلام محمدی گفت: اگر ما به عقبه تاریخی خود نگاهی داشته باشیم نه تنها در مسر خدمت رسانی به مردم ثابت قدم می شویم بلکه کارکرد و عملکرد جهادی خود را تقویت میکنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت داشتن افتخار و فرصت مغتنمی برای رشد و تعالی بشر است تصریح کرد: باید قدر این فرصت ها را به خوبی بدانیم واز لحظات خدمت رسانی به مردم کمال استفاده را ببریم.

امام جمعه مبارکه افزود: کسانی که معاد و قیامت را همواره به یاد داشته باشند هیچگاه خدمت شایسته را به مردم از یاد نمی برد و تمام تلاش خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/