مبشری در گفت و گو با مبارکه نا مطرح کرد؛

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: قرآن بهترين و كامل‌ترين تعاليم را جهت رسيدن به كمال انساني در بر دارد و بهترين راه مبارزه با جنگ نرم، ترويج آموزه‌هاي قرآني است.

علی مبشری با بیان اینکه قرآن كريم بهترين منبع استخراج دستور زندگي است، گفت: هدف از برگزاري اين مسابقات گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني و به ‌‎كارگيري آموزه‌هاي ديني در زندگي فردي و اجتماعي است.

وی آشنايي و انس با مفاهيم نوراني قرآن كريم را از مهم‌ترين ضرورت‌هاي فرهنگي و از وظايف آحاد جامعه اسلامي دانست.

مبشری افزود: مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور برگزار می شود.

وی گفت: هدف فراهم کردن زمینه‌ برای انس بیشتر با قرآن کریم در محیط جامعه همواره مورد نظر مسئولین فرهنگی است.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه، به عنوان متولی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم در کشور، با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، سهم بسزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در بین اقشار مختلف جامعه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه تصریح کرد: سی‌ و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم در رده سنی بالای ۱۸ سال برادران و خواهران در کنار امامزاده عزالدین محمد(ص) در حال برگزاری است.

وی افزود: 300 شرکت کننده از شهرستان مبارکه در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن‌ کریم در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، ترتیل خوانی و معارف قرآن کریم، ابتهال، اذان و دعاخوانی با یکدیگر رقابت می کنند.

علی مبشری گفت: این مسابقات با همکاری و مشارکت مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه شهرستان مبارکه، دارالقرآن های فعال شهرستان و دیگر مراکز قرآنی مبارکه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/