به مناسبت هفنه نماز جمعه؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، به مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، امروز نمایشگاه جلوه های نماز جمعه در قالب فعالیت‌ها و دستاوردهای ستاده نماز جمعه دیزیچه در محل مسجد جامع این شهر برپا شد.

امام جمعه دیزیچه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند ما برگزاری نماز جمعه است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی با بیان تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهری است، گفت: در همین راستا ستاد برگزاری نماز جمعه شهر دیزیچه برنامه های متنوعی را در هفته نماز جمعه برگزار خواهد کرد.

وی افزود: یکی از برنامه های ستاد نماز جمعه دیزیچه برگزاری نمایشگاه جلوه های نماز جمعه است.

حجت الاسلام صانعی اضافه کرد: برنامه هایی همچون مسابقات فرهنگی و اعتقادی در بین نمازگزاران و عموم مردم ولایتمدار شهر دیزیچه اجرا خواهد شد، این نمایشگاه از یکم مرداد تا هشت مرداد ماه برپا است.

دبیر ائمه جمعه شهرستان مبارکه تصریج کرد: سرکشی به خانواده های معظم شهدا، تقدیر از زحمات خانواده شهدا از دیگر برنامه های ستاد نمازجمعه دیزیچه است.

وی گفت: در نمایشگاه فرهنگی که توسط ستاد اقامه نمازجمعه دیزیچه تدارک دیده شده عملکرد سال های گذشته نماز جمعه دیزیچه به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه دیزیچه با بیان اینکه در این نمایشگاه وصیت نامه شهدای محراب به همراه تصویری از آنها به نمایش گذاسته شده است، افزود: در قسمتی از این نمایشگاه، نمایشگاه کتاب نیز تدارک دیده شده که در آن کتاب هایی از قبیل نمازجمعه و آثار و برکات آن وجود دارد.

این نمایشگاه از یکم تا هشتم مرداد ماه محل مسجد جامع شهر دیزیچه برپا است.

انتهای پیام/