رئیس بهزیستی شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، همزمان با هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جامعه هدف بهزیستی و نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مجتمع الزهرا(س) شهر مبارکه برپا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی به نمایش عموم گذاشته شده است.

میر محسن محمودی با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی متولی امور بهزیستی کودکان و زنان بی‌سرپرست، معلولان و مددجویان خود در عرصه‌های مختلف بوده و دامنه فعالیتش بیش از ۱۷۰ مورد را شامل می‌شود.

وی افزود: عوامل بسیاری در به وجود آمدن جامعه هدف سازمان بهزیستی دخیل هستند.

رئیس اداره بهزیستی مبارکه بیان کرد: اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی نیازمند مشارکت و همراهی مردم و مسوولان است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت خانواده‌ها و مسؤولان در راستای پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: اگر خانواده و جامعه به وظایف خود عمل نکند پسماند آن به بهزیستی بر می‌گردد.

محمودی تصریح کرد: ما باید با دید آینده‌نگر به بهزیستی نگاه کنیم و بهزیستی را با عنوان پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی بدانیم.

این مسوول گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه آشنایی مردم شهرستان مبارکه با توانمدی های جامعه بهزیستی و پیشگیری از اعتیاد است.

این نمایشگاه با حضور پدر شهیدان زینلی، مسوولین ادارات شهرستان مبارکه و خانواده های تحت پوشش سازمان افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه بهزیستی تا آخر این هفته در دو نوبت صبح و عصرها در سالن مجتمع الزهرا(س) شهر مبارکه فعال است.

انتهای پیام/