مسئول بسیج جامعه زنان سپاه مبارکه:

زینب سلمانی درحاشیه  تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده که با حضور گسترده بانوان مبارکه عصر امروز در شهرستان مبارکه برگزار شد، در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان مبارکه گفت: این تجمع به مناسبت هفته حجاب و عفاف  با حضور همیشه در صحنه زنان و دختران مومن و انقلابی شهرستان مبارکه برگزارشد تا بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی آنان ایستاده‌اند و لحظه‌ای از حجاب و عفاف خود غافل نمی‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه افزود: دشمنان تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی می‌کنند چراکه این مسئله مانعی برای  تحقق اهدافشان است.

سلمانی تصریح کرد: متاسفانه مشکلات ناشی از مسئله بدحجابی تنها به خود فرد آسیب نمی‌رساند بلکه آسیب‌های ناشی از آن همه اعضای جامعه را گرفتار می‌کند که می‌طلبد دستگاهها و نهادهای مربوطه و همچنین شهروندان در جهت گسترش این فریضه تمامی امکاناتشان را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه خانواده درنهادینه شدن عفاف و حجاب در فرزندان نقش موثری دارد، گفت: خداوند ریشه حجاب و عفاف، رادر فطرت انسان  قرار داده است تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابدو نتیجه آن در جامعه نیز نمود پیدا کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه مبارکه افزود: از جمله پیامدهای ناگوار بدحجابی بر اجتماع طلاق و تهدید خانواده، هوس مداری در خانواده، شهوت طلبی و لذت‌گرایی دوستی‌های نامشروع، غفلت از معیارهای اصولی در گزینش، ایجاد اختلال روانی و عصبی در فرد و همسر گرایش مردان به چندهمسری است.

سلمانی گفت: در این راستا محققان و کارشناسان مبارزه با نفس، سلامت زنان درجامعه، کسب ارزش و احترام زن و آرامش روانی را از فواید حجاب و عفاف عنوان می‌کنند و معتقدند حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی زن نیست، بلکه زن می‌تواند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

انتهای پیام/