علی اصغرذاکری گفت: حدود ۴۶۶متر از خط لوله آب شهرک صنعتی مبارکه باقیمانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،  فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه بررسی مشکلات انتقال آب به شهرک صنعتی سه راهی مبارکه تصریح کرد: مشکل اصلی شهرک صنعتی در این زمان، آب شرب سالم است که با توجه به گزارشات مکرر شبکه بهداشت از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار نداردکه همین امر جدیت ما را در انجام هرچه سریعتر پروژه دوچندان می کند.

علی اصغرذاکری با بیان اینکه از کل مسیر خط انتقال آب حدود ۴۶۶ متر آن باقیمانده گفت: این مقدار از مسیر از داخل زمین های کشاورزان عبور میکند که انتظار داریم با تعامل بین کشاورزان و شرکت شهرکها ادامه مسیر هر چه سریعترلوله گذاری شود وآب وارد شهرک شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع از حق و حقوق کشاورزان وظیفه ما است، افزود: ما در این جلسه مبنا را بر توافق گذاشته ایم واز کشاورزان عزیز انتظار داریم همانطور که در گذشته با مسئولین شهرستان همکاری کردند اجازه عبور لوله را از زمینهای کشاورزی خود بدهند وشرکت شهرکها نیز متعهد می شود که برابر قانون تمام حق وح قوق مالکان عزیز را پرداخت نماید.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: با همکاری کشاورزان در آینده نزدیک آب شرب به شهرک صنعتی  انتقال وزمینه فعالیت بیشتر صنایع را فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از همکاری همه دستگاه ها،شوراهای اسلامی و دهیاران و کشاورزان در مسیر لوله گذاری تشکر کرد وگفت: ما آمادگی پرداخت هرگونه خسارت احتمالی به کشاورزان که اجازه عبور خط انتقال آب را به شرکت شهرکها داده اند را برابر قانون وبا نظرکارشناسی داریم.

وی افزود: همانطور که قبلا گفته ایم  ما طبق قانون حق مالکیت زمین کشاورزان را نداریم ومالکیت وحق کشت بر روی زمینها متعلق به کشاورزان می باشدوحق ارتفاق عبور لوله از زمینهای آنان را پرداخت می نماییم.

انتهای پیام/