همزمان با روز ملی حجاب و عفاف؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه شهرستان مبارکه تصریح کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد و همزمان با روز ملی حجاب و عفاف در ۲۱ تیرماه همایش « مدافعان حریم خانواده» در شهرستان مبارکه برگزار می‌شود.

سرهنگ رسول قاسمی با بیان به اینکه مهمترین پیام همایش، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است، گفت: هم اکنون دشمنان و استکبار جهانی سرمایه‌گذاری زیادی بر روی ترویج مد و لباس غربی در جامعه انجام داده‌اند که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی و بانوان هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی یکی از تهدیدهای اساسی در جامعه را سرمایه‌گذاری کلان استکبار جهانی در حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: با ترویج برنامه‌های فرهنگی علاوه بر خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌توانیم در ترویج حجاب و عفاف نیز گام اساسی برداریم.

فرمانده سپاه مبارکه وی با بیان اینکه در اجرای این برنامه ها از ظرفیت فرهنگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده شده است، تصریح کرد: تلاش شده در برنامه های امسال از پتانسیل مردمی نیز بهره مند شویم.

سرهنگ قاسمی گفت: همایش و راهپیمایی «مدافعان حریم خانواده» فردا، 21 تیرماه ساعت 17/30 از مجتمع الزهرا به سمت ورزشگاه 22 بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام/