سرلشکر فیروزآبادی:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه بمب‌گذاری تروریستی در نزدیکی حرم نبوی در شهر مدینه اظهار داشت: داعش پلید تا امروز به دروغ به تبلیغ دفاع از پیامبر اعظم(ص) می‌پرداخت و کشتار شیعیان و دوستداران علی‌بن ابی‌طالب(ع) را با این دروغ در میان اعضای خود توجیه می‌کرد.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اما اکنون که دیدیم آنها تلاش کردند بمبی را در مسجد پیامبر(ص) که مرکز محبت به آن حضرت است منفجر کرده و نمازگزاران این مسجد را که برای اقامه نماز و افطار به حرم نبوی آمده بودند، ظالمانه و وحشیانه بکشند، دیگر حنای داعش رنگ می‌بازد.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: با این اقدام ثابت شد که داعش با پیامبر اسلام نیز دشمن است و این نشانه روشنی است که می‌توان به واسطه آن، سرپنجه‌های اسرائیل و دشمنان اسلام را در بهره‌برداری از داعش به خوبی دید.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: امیدواریم این موضوع چشم و دل مسلمانان و دوستداران حقوق بشر و انسانیت را به بصیرت و آگاهی نسبت به این حوادث روشن ک رده و ان‌شاءالله مرگ داعش را تسریع کند.

انتهای پیام/ مهر