فرمانده سپاه مبارکه در حاشیه راهپیمایی:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: مسئله فلسطین و آزادسازی قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس ناشی از دقت نظر و نگاه هوشمندانه امام خمینی(ره) به مسائل مهم و حیاتی جهان اسلام است.

سرهنگ رسول قاسمی گفت: روز قدس تا زمانیکه سرزمین فلسطین و بیت المقدس در دست های رژیم جعلی و سفاک اسرائیل است همچنان زنده و با شور و نشاط برگزار می شود.

وی افزود: روز قدس در واقع اعلام برائت از مشرکین و بیزاری از رژیم منحوس اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

فرمانده سپاه مبارکه با اشاره به ثمرات مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: روز قدس یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی که احیاگر آزادی و بیداری مسلمانان در جهان بود، می باشد که امام خمینی(ره) قدس و فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام عنوان می کند.

وی  به جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش، اشاره کرد و گفت: داعش عروسک خیمه شب بازی اسرائیل در جهان اسلام است تا افکار عمومی را از مسئله فلسطین و قدس منحرف کند اما نام گذاری روز قدس اهمیت مسئله فلسطین را در جهان بیش از پیش بر همگان آشکار کرد.

سرهنگ قاسمی افزود: آزادسازی فلسطین از چنگال رژیم خونریز صهیونیست یکی از آرمان های بزرگ مسلمانان است که به هیچ عنوان تحت الشعاع هیچ موضوع و مسئله دیگری قرار نخواهد گرفت و مسلمانان همچنان بر آزاد سازی سرزمین های اشغالی اصرار دارند.

وی تصریح کرد: روز قدس در واقع زنده نگه داشتن پایداری و مقاومت ملتی مظلوم با دست های خالی در مقابل رژیمی تا بن دندان مسلح که از حمایت ابرقدرت های جهانی برخوردار است، می باشد و ما از این پایداری ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنیم .

فرمانده سپاه مبارکه به جایگاه و اهمیت روز جهانی قدس و حضور مردم در صحنه راهپیمایی اشاره کرد و گفت: روز قدس تجلیگاه وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در قبال مسئله فلسطین است که مسئولین و مردم وظیفه خود را مانند هر سال انجام می‌دهند.

انتهای پیام/