به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،  نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان مبارکه در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی نمود. متن پیام «زهرا سعیدی» بدین شرح است: بسم  الله الرحمن الرحیم بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین، توسط شما مردم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،  نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان مبارکه در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی نمود.

متن پیام «زهرا سعیدی» بدین شرح است:

بسم  الله الرحمن الرحیم

بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین، توسط شما مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان مبارکه با حضوری گسترده تر و پرشورتر از سال های قبل، همگام و هم صدا با ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی و این شهرستان به ثبت رساندید.

این حضور حماسی که اقیانوس عظیم حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را متجلی ساخت بر جهانیان ثابت كرد که ملت های مسلمان ریشه های فاسد صهیونیست را خواهند خشكاند و اجازه نخواهند داد فریاد مظلومانه ملت فلسطین، با گذشت شش دهه از زورگویی استكبار جهانی به ویژه ظلم و ستم اسرائیل غاصب، در گلو خفه گردد.

اینجانب از مردم فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان مبارکه که با تأسی به میراث جاودانه امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انزجار و نفرت خود را از این رژیم غاصب اعلام و دفاع از مظلومیت و مقاومت نسل شجاع فلسطینی را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشتید تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم انشاالله در پناه ایزد منان سربلند و سلامت باشید.

زهرا سعیدی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه