امام جمعه شهر دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه دیزیچه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دیزیچه تصیح کرد: امام خمینی (ره) با درایت و آینده نگری، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس انتخاب کرد، در تجمعی جهانی که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را که در هیاهوی ساختگی استکبار به گوش نمی رسد، زنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی گفت: مومنان خداجو، غیرت دینی و تعصب و انسان دوستی را در سینه و جان خویش نگاه داشته اند و سازش با رژیم قاتل و کودک کش اسرائیل را نخواهند پذیرفت.

وی افزود: در روز قدس مردم مسلمان با حضور و سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» ظلم آشکار دولت تروریست اسرائیل را بار دیگر عیان و به مجامع جهانی یادآوری کردند.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، پیام های بسیاری برای آمریکا، اسرائیل، آل سعود و همچنین دشمنان اسلام دارد.

وی گفت: ما به حکم احکام ایستاده ایم و همواره تا این نظام و حکومت اسلامی هست، مرگ بر آمریکا و اسرائیل هم هست.

حجت الاسلام صانعی افزود:  امروز اسرائیل ضربه ای بزرگ و کمر شکن را از امت اسلام و خصوصا ملت ایران دریافت نمود و برگی افتخار آمیز در صفحات تاریخ ابران اسلامی رقم خورد.

وی تصریح کرد: امروز روزی بود که مردم روزه دار ثواب کامل تری از روزهای قبل ماه مبارک به جهت برائت از اسرائیل و حمایت از فلسطین عزیز کسب کردند.

امام جمعه دیزیچه گفت: امروز امت مسلمان ایران و جهانیان اعلام کرد مسجد القصی قبله اول مسلمین جهان بوده و به هبچ عنوان دست بردار از آن نخواهیم بود.

وی ضمن تقدیر تقدیر مجدد از  ملت غیور  برای حضور پر شور راهپیمایی روز قدس و حضور مردم دیزیچه افزود: حضور مردم در این گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه میزان اهمیت کلام امام راحل  و رهبری معظم را برای مردم بیان می نماید؛ و تجدید بیعتی با آرمان انقلاب است.

حجت الاسلام صانعی تصریح کرد: موضوع فلسطین همچنان زنده است و ملتی که این موضوع را پیش می برد توانایی خود را در مقاومت و مقابله با صهیونیست ها ثابت کرده است. ظلمی که امروز استکبار جهانی،آمریکا و اسرائیل غاصب بر سر این ملت مظلوم وارد می کند جفا بوده و وظیفه شرعی هر مسلمانی است تا در مقام حمایت از فلسطین عزیز قام و سبب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین را فراهم آورد.

وی گفت: سپاسگذار مردمی هستیم که با زبان روزه با خیابان ها آمدند تا ابراز حمایت خود را از مظلومام فلسطینی به رخ جهانیان بکشند.

امام جمعه دیزیچه افزود:  امروز بسیاری از کسانی ادعای عربیت و اسلامیت آنها گوش فلک را کر کرده است در میان راه حمایت ملت فلسطین را وا گذاشته اند.

وی تصریح کرد: امروز مبارزین اسلام در جبهه های مختلف و رزمندگان  فلسطینی نیازمند حمایت امت بصیر را دارند؛ که در سایه شعارهای روز قدس تا حدودی این حمایت ها محقق می شود.

انتهای پیام/