فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: ترور نافرجام حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در ششم تیر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر، ترور آیت‌الله شهید محمد صدوقی امام جمعه یزد در 11 تیر و حمله ناوگان دریایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر گوشه ای جنایات آمریکا در ایران است.

وی اضافه کرد: این جنایاتی است که موجب شده از 6 تیر ماه تا 12 تیر به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شد.

سرهنگ رسول قاسمی با بیان اینکه آمریکا سرمنشا همه رفتارهای ضد حقوق بشری دنیاست تصریح کرد: پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشر نخواهدبود و مردم ایران هیچگاه جنایات امریکا را از یاد نمی برند.

وی افزود: آمریکا و حامیان آمریکا همواره خود را مدافع حقوق بشر و آزادی می دانند و به بهانه این عناوین بر علیه مسلمانان تبلیغات سوء به راه می انداختند و اسلام را مکتبی وحشی می خواندند اما اکنون دست آنها برای همه جهان رو شده است و همه می دانند که شعار های آمریکا تنها شعار هایی پوچ و بیهوده است.

فرمانده سپاه مبارکه با بیان اینکه آمریکا ناقص حقوق بشر است، تصریح کرد: سکوت آمریکا در مقابل گروهک های تروریستی یعنی اینکه آمریکا در تروریست پروری نقش اصلی را ایفا می کند.

وی با اشاره به جنایت های بی شماری که تاکنون از سمت آمریکایی ها به وقوع پیوسته است، گفت: از آنجایی که آمریکا در حملات تروریستی مختلف منابع مالی را برای گروهک ها و تروریست ها تامین می کند و جان میلیون ها انسان بی گناه را به خطر می اندازد هیچگاه حق ندارد دم از مدافع حقوق بشر بزند.

سرهنگ قاسمی افزود: دست های پلید آمریکا در تمامی جنگ های دنیا نمایان است از اینرو بخاطر جنایت هایی که تاکنون در حق مردم مسلمان در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین، ایران و غیره انجام داده است بعنوان بزرگترین جنایتکار و ناقص حقوق بشر شناخته شده است.

وی تصرح کرد: جنایت های بزرگ آمریکا نشان می دهد که به عنوان بزرگترین ناقص حقوق بشر است چرا که جنگ های لبنان، سوریه، عراق، کشورهای همجوار و غیره همه دست پرورده آمریکای استکبار ستیز است.

فرمانده سپاه مبارکه گفت: با نگاهی به اسناد و مدارک تاریخی پی خواهیم برد که آمریکا نه تنها پیشینه ی چندانی در خصوص رعایت حقوق بشر ندارند، بلکه بارها با نقض حقوق بشر و زیر پا گذاشتن حقوق دیگرکشورها بزرگترین حامی نقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های حقوق بشر غربی و آمریکایی افزود: حقوق بشر از نگاه امریکا بنا به گذشته تاریخی آنها، نگاهی سراسر ظلم به سایر کشورها  است، غربی ها با سالها نقض حقوق بشر ملت های دیگر بازهم خود را معیار و الگوی رفتاری برای مردم دنیا میدانند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: حقوق بشر امروز به ابزاری در دست استعمار و استکبار جهانی تبدیل شده است و آنان با زیرپا گذاشتن بسیاری از حقوق انسان ها و کشورهای جهان از نام حقوق بشر سوء استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و حامیان عربی اسرائیلی وی ادعای حقوق بشر را داشته اما بدترین جنایات بشری را مرتکب می شوند، گفت: آمریکایی ها در زندان های مخوف گوانتانامو و ابو غریب بدترین شکنجه ها را انجام داده و در عین حال پرچمدار حقوق بشر هستند، آنان با حمایت مستقیم از گروهک های تروریستی و حتی حملات مستقیم بارها حقوق ملت ایران را زیر پا گذاشته‌اند و همچنان دم از حمایت از حقوق بشر میزنند.

فرمانده سپاه مبارکه افزود: حقوق بشر آمریکایی در این روزها یکبار دیگر چهره خود را به دنیا نشان داد و حمایت آنان از آل سعود و آل خلیفه و سلب تابعیت شیخ قاسم توسط این حکام ظالم درحالی صورت گرفت، که هنوز قائله کشتار کودکان معصوم و بی گناه در بحرین، یمن، سوریه و فلسطین با بمب های سفارشی توسط متحدان غربی و کشورهای دست نشانده ای مانند عربستان و رژیم غاصب صهیونیستی از یاد نرفته است که با بی شرمی موضوعی دیگر را به وجود می آوردند تا نهایت انزجار بین المللی از این رفتار توسط آزادیخواهان جهان فریاد زده شود.

وی تصریح کرد: نا امنی های پر شمار در دنیا و مشارکت و حمایت از جنایتکاران درمنطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی و دیگر کشورها نشان می دهد که آمریکایی ها هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و فقط در شعار می خواهند خود را مدافع حقوق انسان ها بدانند.

سرهنگ قاسمی با قدردانی از موضع گیری های مقتدرانه مقام معظم رهبری در خصوص جنایتهای سران آمریکا، گفت: برای همه مردم دنیا معلوم و مشخص هست که آمریکایی ها در نقاط مختلف بدترین اقدامات کور و جنایتکارانه را مرتکب شده اند و همچنان در پشت پرده نا امنی ها قرار دارند.

وی افزود: هم اینک دستان پلید سران آمریکایی به جنایت و ریخته شدن خون انسان های بی گناه و بی دفاع و زنان و کودکان در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین و دیگر ممالک اسلامی آغشته است.

فرمانده سپاه مبارکه گفت: خیرخواهی آمریکا برای ملت ایران فریبی بزرگ است چراکه دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و تنها به دنبال منافع خود در جهان است و در راه رسیدن به این منافع به راحتی حقوق ملت های مظلوم جهان را پایمال می کند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امریکا از هر راهی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد و تغذیه مخالفین، دشمنان جمهوری اسلامی و در راس آنان گروهک منافقین را در صدر برنامه های خویش قرار داد.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران همیشگی است، تحمیل جنگ ۸ ساله علیه انقلاب اسلامی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، ترور دانشمندان هسته ای، تغذیه گروهک های تروریستی ، منافقان و اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور ما تنها بخشی از دشمنی و دسیسه های امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، همیشه این دشمنی را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خودش دست بردارد و یکی از اهدافی را که دشمن برای حضورش در منطقه خاورمیانه طراحی کرده است، در راستای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/