نطق انتخاباتی ترامپ؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فارن پالسی در گزارشی به صحبت های روز چهارشنبه دونالد ترامپ و انتقادات شدید وی از هیلاری و همچنین سیاست های متفاوت وی در قبال ایران پرداخت و نوشت: ترامپ بر این باور سیاست های هیلاری در زمان وزارت امور خارجه آمریکا، موجب گسترش تروریسم و قدرتمند تر شدن ایران شده است.

 

ترامپ در سخنرانی خود گفت: «تصمیم‌های او مرگ، ویرانی و تروریسم را در هرجایی که دست گذاشته، رواج داده است. بخاطر تصمیمات کلینتون و رئیس جمهور اوباما، داعش اکنون ما را نیز تهدید می‌کند. وی همچنین بر این باور است که سیاست های هیلاری در گذشته موجب شده است که اکنون آمریکا با ایرانی که حامی تروریسم است برای فروش هواپیمای بوئینگ وارد مذاکره شود.»

 

ترامپ درباره تحولات خاورمیانه نیز اظهار داشت: «به لطف کلینتون، ایران اکنون قدرت برتر اسلامی در خاورمیانه و در مسیری به سوی سلاح هسته‌ای است. حمایت کلینتون از تغییر خشونت‌آمیز قدرت در سوریه، این کشور را به یکی از خونین‌ترین جنگ‌ها کشانده است.»

 

این میلیاردر تندرو هیلاری کلینتون را «فاسدترین» شخصی که می‌خواهد رئیس جمهور آمریکا شود، توصیف کرد که دستش به خون‌های بسیاری آغشته است.

 

این نشریه آمریکایی در ادامه از سیاست های متغییر ترامپ در قبال ایران انتقاد کرد و افزود: در یکجا ترامپ بر این باور است که می توان با ایران وارد تجارت شد ولی وی اکنون از مخالفان سرسخت فروش هواپیماهای بوئینگ به ایران است. وی در مصاحبه با سی ان ان در ماه فوریه اعلام کرده بود که باید از فروش هواپیماهای آمریکایی به ایران حمایت کنیم تا ایران به سراغ رقیبان اروپایی ما مانند ایرباس نروند.

 

 

 

انتهای پیام/