مبارکه نا گزارش می دهد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، وقتی اصلاح طلبان، طیف و حزب سیاسی نمایندگان مردم در مجلس را نمی دانند، این بی اطلاعی و انتشار خبر کذب را می تواند گفت، اشتباهی نا آگاهانه یا اشتباه آگاهانه و سوء استفاده برای فریب مردم!؟

فاطمه سعیدی نماینده اصلاح طلب تهران در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیشروی زنان ایران در مجلس دهم سخنرانی می کند، بخشی از این سخنرانی ناراحت شدن ایشان را از نرسیدن آقای عارف به ریاست مجلس  نشان میدهد.

متن سخرانی فاطمه سعیدی: سعیدی خاطرنشان کرد: در ارتباط با اینکه عارف به ریاست مجلس نرسید گله نمی‌کنم اما ایشان آنقدر توانمند و بزرگوار هستند که کسانی که امسال به ایشان رای ندادند سال دیگر به اخلاقیات و توانایی‌های ایشان پی می‌برند و دور او را می‌گیرند.(ایلنا)

اما اشتباه اصلاح طلبان از این جا شروع می شود که خبرگزاری ایلنا این خبر را به اشتباه به نقل از، زهرا سعیدی نماینده مستقل مبارکه میزنند.

 

photo_2016-06-21_01-05-33

photo_2016-06-21_01-06-11

photo_2016-06-21_01-45-18

 

این خبر که به نوعی حمایت زهرا سعیدی که از طیف مستقل راهی مجلس دهم شد، را از طیف اصلاح طلبان به همراه داشت به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و تعجب عده ای را برانگیخت.

خبرگزاری ها و کانال تلگرامی اصلاح طلبان نیوز این خبر اشتباه را به نقل از خبرگزاری ایلنا کار می کنند، که با پیگیری سعیدی نماینده مبارکه این خبر در خبرگزاری ایلنا اصلاح می شود.

Untitled-1 copy

 

زهرا سعیدی در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: با وجود احترامی که برای جریان های سیاسی قائل هستم، ولی کاملا مستقل وارد عرصه انتخابات و مجلس شورای اسلامی شده ام و نمی دانم این رفتارها چه دلیل و توجیهی دارد.

وی گفت: یکی از خبرگزاری های رسمی کشور، نقل قولی اشتباه از سوی من منتشر کرد که پس از آن رسانه های همسو با خبرگزاری به نقل از این خبرگزاری شروع به انتشار گسترده این خبر نمودند.

سعیدی که  هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی نطق صریحی بیان نمود، افزود: ازطریق این رسانه اعلام می کنم یک مستقل ولایت مدار هستم و عضو هیچ طیف و گروه خاصی نیستم.

واکنش کانال تلگرامی زهرا سعیدی در تکذیب این خبر به شرح زیر است:

به نام خدا

عرض سلام وادب خدمت همه مردم شریف؛ و با آرزوی قبولی طاعات و تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)

بدینوسیله به اطلاع مردم شریف شهرستان مبارکه می رساند: خبری که در یکی از خبرگزاری های کشور باموضوع «نشست مشترک و فرصت های پیش روی زنان» منتشر گردیده، ازطرف اینجانب کذب اعلام می گردد.

ان شالله با توجه به اهمیت «دقت» درتهیه ونشر خبر و «لزوم تحقیق» و «حفظ اخلاق» در «صحت» خبرو اطلاع رسانی به مردم عزیز، درآینده به دور ازحواشی بامردم عزیز “صادقانه “رفتار شود.

 

گفتنی است با وجود انتشار تکذیبیه خبر زهرا سعیدی، برخی از رسانه های اصلاح طلب هنوز در حال نشر این خبر در کانال های تلگرام و سایت های خود هستند.

 

گزارش از محمدرضا باقری

 

انتهای پیام/