مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه دیزیچه:

مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه شهردیزیچه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: دومین جشن روزه اولی‌ها تحت عنوان«ویژه برنامه روزه داران سال اول بلوغ» به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولین شهرستان درشهر دیزیچه برگزار می‌شود.

بهمن باقری گفت: این جشن با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.

مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه دیزیچه تصرح کرد: دختران ۹ ساله پایه سوم  و پسران ۱۵ ساله پایه نهم  که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند و روزه بر آنها واجب شده، مهمانان اصلی این جشن باشکوه هستند.

وی از همه دختران و پسرانی که امسال به سن تکلیف رسیده و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان امسال روزه می‌گیرند، دعوت کرد تا در این جشن باشکوه شرکت کنند .

باقری گفت: دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این برنامه به منظور ثبت‌نام برای شرکت در این جشن و کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر مدارس خود مراجعه کنند.

دبیر برگزاری این ویژه برنامه  افزود: این جشن در روز چهار‌شنبه 2 تیرماه 1395 راس ساعت 7 بعد از ظهر در شهرداری دیزیچه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان مبارکه نیز در برگزاری این جشن با دفتر امام جمعه شهردیزیچه و شهرداری دیزیچه همکاری داشته و نسبت به اطلاع‌رسانی برگزاری این جشن وحضور دانش آموزان  در مدارس اقدام کرده است.

باقری گفت: این جشن  با  برنامه هایی متنوع از جمله حضور و اجرای برنامه حافظان و قاریان قرآن کریم ،مولودی خوانی،سخنرانی حجت الاسلام کیانی،قرائت سوگندنامه،اقامه نماز جماعت و صرف افطار همراه است.

photo_2016-06-20_19-53-07

انتهای پیام/