مسئول امور ورزشی شهرداری مبارکه:

مسئول امور ورزشی شهرداری مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: ورزش همگانی در مبارکه از استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان برخوردار است و در حال حاضر شش ایستگاه ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف شهر فعال است.

کیومرث مختاری گفت: ایستگاههای ورزش صبحگاهی به منظور حفظ شادابی و ایجاد فضایی مفرح در صبحگاه برای شهروندان مبارکه ای در این شهر فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه های ورزشی در شهر مبارکه در دو بخش بانوان و آقایان فعال است، افزود: از مجموع شش ایستگاه ورزشی ، یک ایستگاه مختص بانوان ورزشکار است که چهار روز در هفته به فعالیت ورزش صبحگاهی در این مکان ها می پردازند.

مختاری تصریح کرد: با بیان اینکه هر ایستگاه یک مربی آموزش دیده دارد، افزود: پارک لاله(قلعه)، پارک هشت بهشت محله های دهنو ودرچه، پارک گل نرگس، پارک صفاییه، پارک سرارود و پارک نقاش باشی در حال حاضر دارای ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی است.

وی گفت: در حال حاضر ورزش صبحگاهی  از ساعت شش و سی دقیقه بمدت یک ساعت و فقط در روزهای فرد و جمعه برگزار می شود.

مسئول امور ورزشی شهرداری مبارکه با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان از این برنامه بویژه در پارک های سرارود، نقاش باشی و لاله شده است، افزود: در صددیم این تعداد ایستگاه ها را در آینده نزدیک افزایش دهیم و بعد از ماه مبارک رمضان بصورت روزانه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: آب و هوا و اقلیم این شهرستان مبارکه موقعیت مساعدی را برای انجام فعالیتهای ورزشی به ویژه ورزشهای همگانی و صبحگاهی فراهم کرده و مردم با پی بردن به نقش ورزش بر سلامتی گرایش بیشتری به ورزش دارند .

مختاری گفت: ورزش صبحگاهی ، ورزشی برای تمام سنین است که روزی با نشاط را برای افراد به ارمغان می آورد و نهادینه کردن آن برای تمام افراد سلامت جامعه را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه بانوان فعالیت چشمگیرتری نسبت به آقایان در ورزش صبحگاهی دارند، افزود: استقبال چشمگیر بانوان در ورزش صبحگاهی باعث شده تا بسترهای مناسبی را برای حضور آنان فراهم کنیم.

مسئول امور ورزشی شهرداری مبارکه تصریح کرد: ورزش همگانی به عنوان یک پدیده مهم اجتماعهی می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای را در نشاط و سرگرمی اجتماع ایفا کرده و سلامت عمومی جامعه را نیز تامین کند.

وی  با تاکید بر لزوم فعال سازی ورزش صبحگاهی در دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: ورزش در ساعات اولیه صبح باعث افزایش انگیزه و روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان می شود که رضایتمندی مراجعه کنندگان را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/